Duotest

Hvor tidlig testet dere som allerede har fått svar? Jeg testet 10+4, men i dag fikk jeg telefon om at testen var "inconclusive". Jeg må derfor reise helt tilbake til København for å ta ny blodprøve i helgen:wtf: Skikkelig uflaks. Nå er jeg straks uke 12, så det blir lang ventetid før jeg får noe svar siden prøven må takes på nytt.
 
Hvor tidlig testet dere som allerede har fått svar? Jeg testet 10+4, men i dag fikk jeg telefon om at testen var "inconclusive". Jeg må derfor reise helt tilbake til København for å ta ny blodprøve i helgen:wtf: Skikkelig uflaks. Nå er jeg straks uke 12, så det blir lang ventetid før jeg får noe svar siden prøven må takes på nytt.
Jeg var 11+1
 
Jeg var 10+3 i forhold til mens termin. Men hun m0lte meg til 10+6. Hadde 5,5 % målbart foster DNA. Mener å ha lest at de kan måle på så lite som 4 %.
Lykke til. Håper de får svar på den neste prøven. :)
 
Da ser det ut som jeg var litt tidlig ute i forhold til dere andre :) Snakket med klinikken nå og de sa at 70% får svar ved neste blodprøvetaking når første var inconclusive, så håper jeg er en av de heldige 70%'ene :)
 
Heldigvis så fant de nok foster DNA i prøven som ble tatt i uke 12 :D Jeg var redd den kom til å være inconclusive den også. Babyen viser seg å være helt frisk :D Så utrolig glad for det! :D

Kjønnet viste jente, noe som stemmer med hva vi har sett på ultralyd :)
 
Hei! Har dere hørt om testen som heter NIFTY?
Kan det være at det er det samme som den harmoni testen?
Det er en blodprøve test det også, som måler i første omgang de tre trisominene- 21, 18 og 13,
og så kan man ta stilling til om man også vil måle for/vite å få vite kjønn og for kjønns kromosom feil, og mikrodeletionssyndrom.
Jeg skal til Danmark for å ta denne testen har jeg tenkt,
og lurer på om det er noen flere her som har tatt akkurat denne testen?
 
Last edited:
Back
Topp