Du vett du er gravid når :

Du er så kvalm at du tenker at du LETT hadde byttet dt bort for den samme smerten du opplevde etter hastekeisersnittet hvor du ikke engang kunne gå på 14 dager.... :p
 
Når du gråter fordi det eneste svigermor har dekt på til frokost en søndag morgen er eggerøre, spekeskinker og muggost.. Egg klarer jeg ikke lukta av engang..
 
Når det eneste du har lyst på er gule epler... Og du knasker og spiser det,til tross for at du er allergisk mot det...
 
Du ligger hele dagen bortsett fra når du må opp for å spy, eller du er ikke helt sikker på hvilken vei det kommer så du rasker med deg vaskebaljen på vei ut på badet.
 
Når du gråter på kvelden fordi du må ta folatpillene, og de gjør deg så kvalme at du bare vil spy,men er nødt til å holde de nede. *Tørker tårene*
 
Når du blir forbanna til tårene på eierne av et hus du vurderer å kjøpe, fordi de har pusset opp badet så idiotisk?!

Jeg vil ha spaaaaaa, ikke institusjonsbad kombi vaskerom!
 
Når eit timelangt møte på jobb kjennest ut som eit halvt år... Og du må springa ut av møterommet for å spy som følge av anstrenginga. :( :(
 
Når du begynner å gråte fordi gubben må avlive et dyr og du er redd han bommer og treffer seg selv:(
(er snakk om bolt på sau,så skal godt gjøres å treffe seg selv):p
 
Når man har lyst på ALT! Men når det kommer til stykke, så angrer man.. hatt sååå lyst på ostepop... åpner posen... å nei! Æsj :p
 
Når man har lyst på ALT! Men når det kommer til stykke, så angrer man.. hatt sååå lyst på ostepop... åpner posen... å nei! Æsj :p
haha jeg spiser og angrer meg etterpå fordi jeg ble så kvalm :p
 
Når humøret svinger mer enn ei dame på pms. I ene øyeblikket er du blid som en sol på de i lesegruppa di, i andre øyeblikk sotter du og skuler på de fordi en puster litt for høyt :-D tror det er konspirasjon :'D
 
Når arbeidsbuksen er blitt traang, au var siste gang jeg brukte den på en del mnd
 
Når man er tørst hele tiden, og uansett hvor mye du drikker går aldri tørsten bort. Pluss at man da også flyr på do 50 ganger iløpet av en time... Slitsomt, spesielt på natta :(
 
Back
Topp