Du vett du er gravid når :

Når du spyr fra morgen til morgen! Stopper aldri denne kvalmen
 
Når du brekker deg av din egen parfymelukt:p

Når du gråter bare kjærsten smiler til deg:)

Når du er konstant sulten og man går å tygger på noe tørt hele tiden:)
 
Når lyspæra i kjøleskapet begynner å bli dårlig fordi man åpner det hvert 15 minutt og stirrer i en evighet på om det er noe nytt og spennende der siden sist.
 
Når man må tvinge i seg mat :/
 
Når man får helt sykt lyst på noe, og gleder seg i flere timer og man endelig får det frister det ikke med mer enn en liten bit.

Sendte mannen for å kjøpe reker. Han skrelte og disket opp et skikkelig rekesmørbrød som jeg ikke orket likevel ...
 
Når man kjører innom drive in mcdonalds på vei hjem fra jobb.

Har ikke spist det siden forrige gang jeg var gravid, og nå har jeg vært der to ganger på tre dager...:s
 
...når du sender mannen på butikken for å kjøpe den grønneste ananasen han finner :joyful:
 
Når lenge før ein er kome inn på lunsjrommet lukter at nokon har egg på nista. Tenker, korleis skal eg komme ut frå denne lunsjen utan å spy!!
 
... når du føler at du lukter absolutt alt på en gang, og det å lukke opp kjøleskapet eller krydderskapet er et mareritt :wacky::wtf:
 
... når du ser ei oppskrift med kake i kopp, lager den med en gang fordi det fristet, men klarer ikke spise halvparten før du blir kvalm
 
Back
Topp