Du vett du er gravid når :

Når du rett og slett ser ut som en kvise :( Er så sliten så du hverken får med deg tid og sted. Nær du er 6-7 uker på vei og ser ut som du er halvgått. Når du sover sykt dårlig og våkner like trøtt som når du la deg.
Grugleder meg til ul på torsdag. Bare en dag til med kurs først
 
Når du holder på å spy av alle mulige lukter (kjøleskap, ulike typer brus, RØYK, parfyme....) til å bli gal av. Samboer ler av meg og lurer på om han snart blir kastet ut pga alle luktene. Alt han spiser/drikker lukter vondt, i tillegg røyker han
 
Hvorfor er det sånn egentlig? :confused: jeg fryser også hele tiden, så fort jeg får teppet på så er jeg varm igjen, er blitt skikkelig frysepinne :eek:

Aner virkelig ikke! Veldig merkelig. Jeg har gått fra å være veldig varm, til å bli en ispinne som fryser konstant :S
 
Når du fnyser på alt men alt smaker "møkk"
Når humøret er som en berg og dal bane
 
Grønn ananas..... Hvorfor? Har aldri lagt merke til forskjell på ananas.
Når ananasen begynner å bli brun synes jeg den ikke smaker noe. Prøv, du kommer til å merke stor forskjell på grønn og brun ananas :joyful:
 
Når det eneste jeg får i meg er sushi og love hearts :p
 
Når du kun ønsker å spise ting som er lett å kaste opp, lever på suppe, ris og ritz
 
Når du går med støttestrømper fordi du er redd for åreknuter :p
 
Når du legger deg om kvelden og er drit kvalm, for så å stå opp 04.25 fordi du er kjempesulten.
 
....Når luktesansen din er så god at du lukter ALT. :D
 
Når du kjører forbi noen som legger ny asfalt og trekker lukten godt inn mmm:D
 
Back
Topp