Du vett du er gravid når :

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
vi hadde slik tråd på sist termin forum jeg var på og ble ganske mye morsomt å se tilbake på jeg kan begynne :

du vett du er gravid når
Mannen har stått og laga masse god middag .. men det eneste du egentlig har lyst på er et knekkebrød med ost !
 
...når du sitter på stua og brekker deg av lukten av kattematen på kjøkkenet
 
vi hadde slik tråd på sist termin forum jeg var på og ble ganske mye morsomt å se tilbake på jeg kan begynne :

du vett du er gravid når
Mannen har stått og laga masse god middag .. men det eneste du egentlig har lyst på er et knekkebrød med ost !

Hehe her er det JEG som står og lager middag og tar fullstendig avstand fra å spise den. Men da slipper jeg jo ordne middag i dag da, heldigvis.

Tar også knekkebrød til middag :)
 
Når du legger deg 20:30 og må slepe deg ut av senga kl 06. Du vil jo bare sove litt til :-D

Sover du godt hele natta da? Åh da er du heldig!

Sover på spikerseng jeg. Våkner bare varmekablene skrur seg på.
 
Hehe her er det JEG som står og lager middag og tar fullstendig avstand fra å spise den. Men da slipper jeg jo ordne middag i dag da, heldigvis.

Tar også knekkebrød til middag :)
hehe ;) han laget på eget intiativ mens jeg lagg barna imens... Men jeg måtte nå tvinge i meg litt a ikevell.. for han var jo så kry av maten han hadde mekka sammen :p
 
Når det største væskeinntaket kommer fra melk med Oboy! :p
Når en føler at det er midt på natta 21:30 om kvelden :O
Når en legger seg samtidig som barnehagebarna og fortsatt er døden nær når det er morgen!
 
Back
Topp