Du vet du er høygravid når..

En tråd i 'April 2018' startet av Donna, 7 Mar 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Donna Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

I wish :)

• Liker Liker x 1
  2. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Når du føler du ringer ned føden [emoji85][emoji85] har blitt så mange telefoner til dem denne helga, håper de kan få et par dager pause fra meg nå [emoji23]

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  3. Isbjørnungen Flørter med forumet *Aprilbaby 2018*

Når du ringer føden fordi du ikke er helt sikker på om du tisset litt på deg om natten, eller om det var vannet som gikk :wideyed: Viste seg at det nok var det første :sorry:

• Liker Liker x 2
    • Morsom Morsom x 1
  4. ønskebarn<3 Glad i forumet Mailykke 2018 *Aprilbaby 2018*

Når du blir oppgitt over mannen som bare kjøpte med en type halsbranntabletter på apoteket fordi apotekdama sa de var mot det samme.. og den nye typen smaker helt jævlig. Var en grunn til at jeg tok bilder av begge typene !! :wtf::hilarious:.

apotekdama har vel ikke vært gravid og hatt halsbranntabl under hodeputa om natta o_O

5. Donna Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Når du føler ingen har bedre grunn til å klage på tilværelsen enn deg selv! Og selv om jeg går hjemme i permisjon nå kan ikke mannens harde arbeidsdag måles med min:dead: han har ikke lov til å klage liker jeg å tro:shy:

• Liker Liker x 2
    • Morsom Morsom x 1
  6. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Når du er på restaurant og lager enormt med støy når du skal sette deg for magen drar med seg stoler og dytter bordet[emoji28]

• Liker Liker x 3
    • Morsom Morsom x 2
  7. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Når du vurderer å bruke sandaler til å dra på butikken i, det er jo tross alt over +5°C ute!

• Liker Liker x 2
  8. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Jeg bruker crogs og ullsokker, ser skikkelig smashing ut men det får så være[emoji28]

• Liker Liker x 1
  9. Sprellejenta Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Jeg har pels Crocs [emoji16][emoji16]

• Liker Liker x 2
  10. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

[emoji23][emoji23] du vinner[emoji1360][emoji23]

• Liker Liker x 1
  11. Mippy Andre møte med forumet

Når du går rundt i byen og må innom et sted å tisse hvert 30.minutt [emoji85]

• Liker Liker x 1
  12. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Klarer ikke gå med crocs, det er for tett! [emoji28]

13. Donna Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Når du synes det burde vært obligatorisk for alle høygravide å få handikapbevis så man kan parkere nærmest innganger:p Vi trenger også større plass til å komme ut av bilen:oops:

• Liker Liker x 5
  14. Sprellejenta Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Du er super takknemlig for at mannen kan trykke på en knapp for å åpne og lukke bildøren din og du slipper å løfte en finger [emoji23]

• Liker Liker x 2
  15. BabyBluum Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Når det ikke er like gøy å telle ned til termin lenger fordi datoen nærmer seg men ingen tegn på fødsel av den grunn[emoji19][emoji854]

• Liker Liker x 3
  16. Donna Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Men man er likevel nærmere en fødsel i dag enn man var i går;)

• Liker Liker x 5
  17. BabyBluum Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Hehe ja det er sant:)

18. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Når man blir pottesur på samboeren som prøver å komme med en spøk for å lette på stemningen; var ikke godt mottatt å spøke om at jeg enda ikke har gått i fødsel [emoji85]

• Liker Liker x 1
  19. SiljeEliseJ Blir kjent med forumet

..Når du våkner etter en times søvn, føler deg uthvilt, for så å bli stuptrøtt etter kort tid igjen men bare kan glemme å sove.....

..Når det knaker i ALLE ledd ved forflytning og bevegelse

..Når blæra er sprengt 5-6 ganger om natta, og hver gang kommer det like lite urin (men befriende)

Huff :p

20. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

..Når du må løfte magen med deg når du snur deg i sengen, kjennes ut som mursteiner inni der

• Liker Liker x 3

Del denne siden