Du vet du er høygravid når..

Når du føler du ringer ned føden [emoji85][emoji85] har blitt så mange telefoner til dem denne helga, håper de kan få et par dager pause fra meg nå [emoji23]
 
Når du blir oppgitt over mannen som bare kjøpte med en type halsbranntabletter på apoteket fordi apotekdama sa de var mot det samme.. og den nye typen smaker helt jævlig. Var en grunn til at jeg tok bilder av begge typene !! :wtf::hilarious:.

apotekdama har vel ikke vært gravid og hatt halsbranntabl under hodeputa om natta o_O
 
Når du føler ingen har bedre grunn til å klage på tilværelsen enn deg selv! Og selv om jeg går hjemme i permisjon nå kan ikke mannens harde arbeidsdag måles med min:dead: han har ikke lov til å klage liker jeg å tro:shy:
 
Når man blir pottesur på samboeren som prøver å komme med en spøk for å lette på stemningen; var ikke godt mottatt å spøke om at jeg enda ikke har gått i fødsel [emoji85]
 
..Når du våkner etter en times søvn, føler deg uthvilt, for så å bli stuptrøtt etter kort tid igjen men bare kan glemme å sove.....

..Når det knaker i ALLE ledd ved forflytning og bevegelse

..Når blæra er sprengt 5-6 ganger om natta, og hver gang kommer det like lite urin (men befriende)

Huff :p
 
Back
Topp