Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når du har blitt smittet av hosten til han som snart blir storebror, og må stjele hans bleier for du har null kontroll over blæren når hostebygene kommer [emoji33]
Godt å høre at jeg ikke er alene! Aldri vasket så mye truser som nå, går stort sett i en dråpe her og en dråpe der, men nysing er blitt skikkelig risikosport!Haha[emoji23] jeg nøs uforberedt en dag og måtte skifte bukse etterpå!! [emoji23]
Godt å høre at jeg ikke er alene! Aldri vasket så mye truser som nå, går stort sett i en dråpe her og en dråpe der, men nysing er blitt skikkelig risikosport!
Blir litt redd hver gang jeg nyser nå [emoji23] heldigvis bare én gang det har kommet noen dråper [emoji28]Haha[emoji23] jeg nøs uforberedt en dag og måtte skifte bukse etterpå!! [emoji23]
Når du er så trøtt og sliten at du helst ville født i går.. Samtidig som du får litt småpanikk for at fødselen skal starte, for du har ikke energi nok til å verken føde eller å ta deg av en nyfødt baby
Når du er så trøtt og sliten at du helst ville født i går.. Samtidig som du får litt småpanikk for at fødselen skal starte, for du har ikke energi nok til å verken føde eller å ta deg av en nyfødt baby
Det har jeg helt glemt! Har vært mye rundt om uten å ha med helsekortet, fortsatt kun tatt det med ifb med timer hos jordmor/lege, og i bagasjen i vinter da jeg reiste til andre siden av landet.. Burde kanskje ha det med litt oftere, terminen nærmer seg jo tross alt.Når jordmor ber deg ha med helsekort når du skal lenger unna huset enn 5 min [emoji28]
Samme her [emoji85] veldig glad hun sa det, for jeg har ikke tenkt på slikt! Har hatt det liggende lett tilgjengelig hjemme da, men det hjelper ikke hvis jeg ikke er der og kan ta det med [emoji23]Det har jeg helt glemt! Har vært mye rundt om uten å ha med helsekortet, fortsatt kun tatt det med ifb med timer hos jordmor/lege, og i bagasjen i vinter da jeg reiste til andre siden av landet.. Burde kanskje ha det med litt oftere, terminen nærmer seg jo tross alt.
Jeg gikk rundt med den siden januar, og hvertfall etter blødningene startet i februar. Men hadde aldri behov for den på farta men man vet aldri [emoji4]Når jordmor ber deg ha med helsekort når du skal lenger unna huset enn 5 min [emoji28]