Du vet du er gravid

Når du strigauler fordi de på 71*nord får ringe hjem til sine kjære!
 
Når alt den kjekke samboeren din sier, er irriterende..:angry4

:laughing025 Det er nå iallefall heilt sant.... sendte min opp i loftstuen og bad han holde seg der. Jeg er ikke så voldsomt begeistret for han for tiden.... stakkars mann, verdens snilleste da ... off hormoner :laughing021
 
Når du ikke orker å kose med poden fordi ånden hans lukter leverpostei og det takler du bare ikke :wideyed:
 
Når du ikke orker å kose med poden fordi ånden hans lukter leverpostei og det takler du bare ikke :wideyed:
Haha så godt det er fler! Reagerer skikkelig på ånden til jentungen her, akkurat som hele ungen lukter dårlig ånde når jeg først merker det :p
 
Når du jubler for å kaste opp for da får du 20 min med nesten ikke kvalme
 
Når du sovner midt i en aktivitet, typ lesing, prater med samboeren osv :p
 
Når du rekker å gå opp i stua å legge deg på sofaen for å så gå ned å tisse igjen!
 
Du brekker deg når du åpner kjøleskapsdøra uten at det egentlig er noe som lukter muffens inni der.
 
Drikker 3 liter vann før dagen er halvveis og må stoppe opp der for å ikke drikke for mye, drømmer syke drømmer og ikke tåler at samboeren er i nærheten av meg omtrent forsi jeg ikke orker

Hva er greia med det ? ... jeg tåler heller nesten ikke samboer for tiden :sorry:
 
Kort lunte sa du!?! Når du vanligvis ellers elsker mannen over alt på jord, men plutselig blir en furie på null komma niks og får lyst til å bite av han hodet for en liten kommentar som ikke var en kommentar en gang! Mannen må jo få snakke... Håper ikke det blir flere slike utbrudd fremover. Haff!
 
Når du setter i gang med å lage eggesalat, noe som du har hatt lyst å ha på skiva hverdag i en uke nå. Når du endelig har skrellet alle eggene mister du totalt lysten på eggesalat, og må flykte til et annet rom på andre side av huset for lukta gjør deg så innmari KVALM :( men eg he fortsatt lyst på eggesalat....
 
Når du nesten blir på gråten fordi samboeren hadde skrapet bilen min for is før han dro på jobb :p
 
Når man våkner om natten av så vonde luftsmerter i magen at man gråter...
 
Når man er sååå nær å ta til tårene under samlingsstund om vennskap i barnehagen <3
 
Når mannen kommer hjem med roser og jeg gråter fordi jeg blir så glad :)
 
Når du begynner å gråte fordi en høflig bilist vinket deg inn i køen..
 
Back
Topp