Du vet du er gravid

Når tårene triller sammen med Therese Johaug...:sad010
 
Drikker 3 liter vann før dagen er halvveis og må stoppe opp der for å ikke drikke for mye, drømmer syke drømmer og ikke tåler at samboeren er i nærheten av meg omtrent forsi jeg ikke orker
 
Når det nærmer seg en fest du takket ja til for lenge siden, og du får panikk fordi du ikke vil røpe deg :p
Jepp! Kjenner den! Heldigvis bruker jeg av og til å dra på fest uten å drikke, så forhåpentligvis er det ikke noen som fatter mistanke :) Men om jeg klarer å holde meg våken så lenge er jo noe helt annet :p også skal det være lett servering av mat (røykalaks, skinke, ost) Blir vanskelig å styre unna uten at det blir lagt merke til...
 
Jepp! Kjenner den! Heldigvis bruker jeg av og til å dra på fest uten å drikke, så forhåpentligvis er det ikke noen som fatter mistanke :) Men om jeg klarer å holde meg våken så lenge er jo noe helt annet :p også skal det være lett servering av mat (røykalaks, skinke, ost) Blir vanskelig å styre unna uten at det blir lagt merke til...
Hvorfor må du styre unna maten?
 
Jepp! Kjenner den! Heldigvis bruker jeg av og til å dra på fest uten å drikke, så forhåpentligvis er det ikke noen som fatter mistanke :) Men om jeg klarer å holde meg våken så lenge er jo noe helt annet :p også skal det være lett servering av mat (røykalaks, skinke, ost) Blir vanskelig å styre unna uten at det blir lagt merke til...
Samme her, tapas. Sikkert masse spekeskinke og mykoster :p Men jeg pleier ALLTID å drikke litt på fest..
 
Når du bare må opp om natten for å tisse.. :p
 
Når du om morgenen bruker lang tid på å finne en genser som ikke viser den oppblåste magen.
 
Når du bare skynder deg å tisse en gang til om morran før du drar fordi det er en heeel halvtime til du er på jobb og kan tisse igjen ;)
 
Når til og med mannen sier at magen vises :eek:
 
Hvorfor må du styre unna maten?
Fordi det er en del mat gravide ikke burde spise...og når jeg i tillegg har allergier, så er det veldig lite jeg kan spise. Spekeskinke burde man f.eks ikke spise, og det er jo en av de få tingene jeg faktisk kan spise til vanlig. Endte opp med å ha spist veldig mye på forhånd, så da var det grei unnskyldning for å ta særdeles lite mat på tallerken. Men det var ei som var veldig obs på meg, og så veldig mot magen min og fulgte me på alt jeg spiste...
 
Back
Topp