Hahaha, jeg leste opp denne for mannen, og han kommenterte "da har du litt å jobbe med, hvis du skal være oppe helt til kl 23"...når mannen blir stolt av deg fordi du har klart å se film uten å sovne og har holdt deg våken helt til kl 23![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, jeg leste opp denne for mannen, og han kommenterte "da har du litt å jobbe med, hvis du skal være oppe helt til kl 23"...når mannen blir stolt av deg fordi du har klart å se film uten å sovne og har holdt deg våken helt til kl 23![]()
Hahaha godt vi er flerHahaha, jeg leste opp denne for mannen, og han kommenterte "da har du litt å jobbe med, hvis du skal være oppe helt til kl 23"![]()
Første baby?Når du sitter og sier til deg selv.... Du er gravid.. GRAVIIIIDFaktisk det første som slår meg i hodet om morgenen
Herlig ♡
Nei.. Men er 5 år siden sistFørste baby?![]()
Da skjønner jeg du er gladNei.. Men er 5 år siden sistOg hatt en SA for 8 mnd siden..
![]()
Ja.. Veldig glad.. ♡Da skjønner jeg du er gladdenne gangen får den sitte hele veien
![]()
Sambo bare satt å ristet på hodet.. heheNår du sitter og sier til deg selv.... Du er gravid.. GRAVIIIIDFaktisk det første som slår meg i hodet om morgenen
Herlig ♡
Det er herligDet gjør jeg også, det første jeg gjør når jeg finner telefonen om morgenen er å gå inn på "gravid og baby" og bv gravid-appene for å se det står et nytt tall på dagene![]()
Det gjør jeg ogsåDet gjør jeg også, det første jeg gjør når jeg finner telefonen om morgenen er å gå inn på "gravid og baby" og bv gravid-appene for å se det står et nytt tall på dagene![]()
Jeg gjør AKKURAT det samme! HeheDet gjør jeg også, det første jeg gjør når jeg finner telefonen om morgenen er å gå inn på "gravid og baby" og bv gravid-appene for å se det står et nytt tall på dagene![]()
Min hjertesorg ista var fordi den var for modenNår du begynner å gråte fordi avokadoen ikke var moden![]()