Du vet du er gravid

En tråd i 'Juni 2017' startet av Loca79, 8 Okt 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hønemora89 Glad i forumet Septembergull'17 Februarlykke 2015

Du har så sterk luktesans at dj lukter epler i rommet når det er reklame for det på tv! Haha.. skjedde akkurat!

• Liker Liker x 1
  2. Shoegrl Forumet er livet Marsboerne 20 18 Himmelbarn

Når du sitter god og mett etter middag hos svigers, får sjokoladepudding til dessert og alt du tenker på er at du MÅ ha sitronkake resten av kvelden. Når du drar hjem, kjøper du TO forskjellige sitronkaker på butikken, kan jo hende det bare er den ene som er god...

3. LilleGull1517 Forumet er livet Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017

Når du ikke klarer å ta bare en bit av noe. F.eks. twist..

4. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Når du blir kvalm av stekt kylling- lukt i butikken men euforisk av å sniffe stearinlys i stearinlys-hylla i samme butikk...

5. Shoegrl Forumet er livet Marsboerne 20 18 Himmelbarn

6. Zephyra Forumet er livet VIP Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Når du av en eller annen grunn begynner å synge på E6 inni hodet ditt, og begynner og gråte når du tenker på strofen der han løper til fødestuen der han veit ho ligg :sad015

• Liker Liker x 2
  7. Mimiventerpåstorken Flørter med forumet

Når tårene triller mens du ser på animasjonsfilmen Milo på Mars som går på TV. :crybaby2

8. linegj Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Når det killer i magen når du tar en hvit løgn til venninne om at du gleder der sånn til å drikke på julebordet, og du tenker på når du skal avsløre nyheten :D

• Liker Liker x 2
  9. Nr3påvei? Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Når ting smakte vondt før men godt nå :p

10. Mirakelet2017 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Hva er det du liker nå? Jeg har mest motsatt vei :) at ting jeg liker godt til vanlig ikke smaker godt nå. For eksempel sterk mat (indisk), kaffe, .. liker bedre tradisjonelle ting nå, om jeg kan kalle det det. Brødskive, hvitost, brunost og dessverre smaker alt med karbohydrater ekstra godt.

11. mammaentil Forelsket i forumet

Når du gråter av fødeavdelingen

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  12. MammaJuni17 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Når du griner 3 ganger om dagen, og er hormonene er i full sving :(

13. Nr3påvei? Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Har helt hekta på hvitost å det har jeg egentlig aldri vært nå spesielt gla i :p

14. Mirakelet2017 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Ser på TV-aksjonen og sitter med tårer i øynene fra sendinga starter. Tar ikke så lett til tårene til vanlig. Så dette er også en oppfordring om å gi til røde kors :)

15. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Trenger ikke være gravid for å grine av noen strofer i den sangen.
    Jeg griner hver eneste gang jeg...

• Liker Liker x 1
  16. linegj Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Når du griner fordi du så en familie på trilletur, og gleder deg sånn til at det er din tur... :hilarious:

17. Perlemoren Flørter med forumet

Når du føler at alle ser på deg, gransker deg og bare VET at du er gravid. Og alt er i hodet ditt.

Sent from my iPad using BV Forum

• Liker Liker x 2
    • Enig Enig x 1
  18. Zephyra Forumet er livet VIP Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Når du blir ekstra distré, så distré at du glemmer å ta opp dolokket når du går på do, og får helt panikk idet du setter rompa ned på hele det iskalde lokket :hilarious:

• Liker Liker x 1
  19. Travel.mamma Ønsker så sårt nr.2

Åh, nå MÅ jeg bare ha et ostesmørbrød!! Mannen er sendt på kjøkkenet! :D

20. Azu Nurk i mors mage <3 Tilgangsansvarlig Junibarna 2015 Novemberbarna 2021 Sommerfuglene 2017 ♡ Maibarna ♡

Når du gråter av fin musikk. ;-)

Del denne siden