Du vet du er gravid

Du har så sterk luktesans at dj lukter epler i rommet når det er reklame for det på tv! Haha.. skjedde akkurat!
 
Når du sitter god og mett etter middag hos svigers, får sjokoladepudding til dessert og alt du tenker på er at du MÅ ha sitronkake resten av kvelden. Når du drar hjem, kjøper du TO forskjellige sitronkaker på butikken, kan jo hende det bare er den ene som er god...
 
Når du ikke klarer å ta bare en bit av noe. F.eks. twist..
 
Når du blir kvalm av stekt kylling- lukt i butikken men euforisk av å sniffe stearinlys i stearinlys-hylla i samme butikk...
 
Når du av en eller annen grunn begynner å synge på E6 inni hodet ditt, og begynner og gråte når du tenker på strofen der han løper til fødestuen der han veit ho ligg :sad015
 
Når det killer i magen når du tar en hvit løgn til venninne om at du gleder der sånn til å drikke på julebordet, og du tenker på når du skal avsløre nyheten :D
 
Når ting smakte vondt før men godt nå :p

Hva er det du liker nå? Jeg har mest motsatt vei :) at ting jeg liker godt til vanlig ikke smaker godt nå. For eksempel sterk mat (indisk), kaffe, .. liker bedre tradisjonelle ting nå, om jeg kan kalle det det. Brødskive, hvitost, brunost og dessverre smaker alt med karbohydrater ekstra godt.
 
Hva er det du liker nå? Jeg har mest motsatt vei :) at ting jeg liker godt til vanlig ikke smaker godt nå. For eksempel sterk mat (indisk), kaffe, .. liker bedre tradisjonelle ting nå, om jeg kan kalle det det. Brødskive, hvitost, brunost og dessverre smaker alt med karbohydrater ekstra godt.

Har helt hekta på hvitost å det har jeg egentlig aldri vært nå spesielt gla i :p
 
Ser på TV-aksjonen og sitter med tårer i øynene fra sendinga starter. Tar ikke så lett til tårene til vanlig. Så dette er også en oppfordring om å gi til røde kors :)
 
Når du av en eller annen grunn begynner å synge på E6 inni hodet ditt, og begynner og gråte når du tenker på strofen der han løper til fødestuen der han veit ho ligg :sad015
Trenger ikke være gravid for å grine av noen strofer i den sangen.
Jeg griner hver eneste gang jeg...
 
Når du griner fordi du så en familie på trilletur, og gleder deg sånn til at det er din tur... :hilarious:
 
Når du blir ekstra distré, så distré at du glemmer å ta opp dolokket når du går på do, og får helt panikk idet du setter rompa ned på hele det iskalde lokket :hilarious:
 
Når du gråter av fin musikk. ;-)
 
Back
Topp