Du vet du er gravid

Jeg begynte å grine idag fordi pappa skal til Sverige i helgen, fordi jeg egentlig hadde lyst å fortelle han om graviditeten :p han kommer jo hjem på søndag :p gravidgalskap :p
 
Gråt meg gjennom hele talen til Hillary idag.
 
Når peanøttsmøret smaker makrell i tomat, og mannen får kjeft for det
 
Når du våkner og er dritsint på samboeren fordi han oppførte seg som en dritt mot deg i drømmen din, hahaha
 
Når du har vært på den første UL sammen med mannen og han sier vi skal få en alien :hilarious:
 
Når du begynner å grine av å se på en ny trailer til et naturprogram på youtube :woot: Sambo bare satt å ristet på hodet.. hehe
Ja! Haha, jeg begynte å skrike av den reklamen for Tine som kom i sommer. "Det er mye kjærlighet i god mat" :p
 
Når du sitter og stortuter til trolls på kino foran de to skrekkslagne barna dine...
 
Når du har tilbragt hele dagen i sengen, og syns ikke det gjør noe :p før ble jeg helt stresset hvis jeg sov lenger enn 11:30 :p
 
Når du er så vanvittig irritabel at du kjenner du har lyst til å slå til en kar du så i byen, bare fordi han så teit ut :p Denne irritasjonen min eier ingen grenser...
 
Når du begynner å grine fordi sambo fiser for det lukter vondt! :(
 
Når du får sykt lyst på pasta di parma og nesten sikler mens du står å lager det, så spiser du en tallerken å finner ut at det ikke var så godt likevel. Å nå kan jeg ikke gå på kjøkkenet for kasserollen med pasta stinker fis... Brekker meg.
 
Når du får sykt lyst på pasta di parma og nesten sikler mens du står å lager det, så spiser du en tallerken å finner ut at det ikke var så godt likevel. Å nå kan jeg ikke gå på kjøkkenet for kasserollen med pasta stinker fis... Brekker meg.
Kjenner meg såå igjen!! :p her om dagen spiste jeg så mye av middagen fordi det var så godt, og dagen etterpå kasta jeg opp bare av å tenke på maten fordi det var så kvalmende mat :p
 
Når du kjører til legen, smågomler på noen ingefærnøtter i bilen i håp om å rekke frem og stagge kvalmen uten å måtte kaste opp underveis og plutselig presser tårer seg frem og du får akutt lyst til å storhulke - uten noen som helst grunn!
 
Hehe sant??! Her vart konklusjonen etter at han dusja i går kveld at vi må kjøpe inn parfymefri dusjsåpe! I dag!! blæh.. orkar ikkje lukta av såpene lenger..Har kjøpt meg parfymefri shampo, men fant ikkje parfymefri balsam! :S

Jeg fant parfymefri balsam i dag, på Obs! Vet ikke om du har det i nærheten av deg, men ville bare gi deg beskjed, det finnes i alle fall. :)

thumb_IMG_2058_1024.jpg
 
Jeg fant parfymefri balsam i dag, på Obs! Vet ikke om du har det i nærheten av deg, men ville bare gi deg beskjed, det finnes i alle fall. :)

Vis vedlegget 207595


Åh det finst! Eg har kjøpt same i shampo, men det hadde ikkje balsam :S Ikkje der eg kjøpte parfymefri dusjsåpe heller..Kjøpte min shampo på Rema,og dusjsåpe på Coop extra...
 
Åh det finst! Eg har kjøpt same i shampo, men det hadde ikkje balsam :S Ikkje der eg kjøpte parfymefri dusjsåpe heller..Kjøpte min shampo på Rema,og dusjsåpe på Coop extra...

Dem tar det sikkert inn hvis du spør. :)
 
Sover så lenge som mulig i håp om å sove over kvalmen, men så ender det bare opp med at kvalmen varer enda lengre utover dagen...
 
Back
Topp