Du vet du er gravid når...

Når du trener og hendene hovner opp:dead: og at man brått ikke liker enkelte matgrupper mer:bag:
Har fått et intenst paprika-hat. Takler det ikke. Det samme gjelder tacokrydder, og det er helt sykt for jeg kunne seriøst spist taco syv dager i uka før jeg ble gravid.

Det er akkurat som om den ikke er like god, bare fordi jeg vet at den er trygg å spise. Jeg vil ha nistesalami fra Grilstad, chorizo, rødvinspølse og alt sånt.
Jeg er så enig :wtf::arghh: jeg er veldig glad i den bacon pølsa , kan jo spises om man varmebehandler da :p

Du har med spybøtten når du slukner på sofaen kl. 20.00

Når du som vanligvis aldri spiser frokost før 11, må ha to frokoster før kl 10:wacky:
Og når du seriøst må tisse hele tiden..

Når du som vanligvis aldri spiser frokost før 11, må ha to frokoster før kl 10:wacky:
Og når du seriøst må tisse hele tiden..
Skriver under den med å tisse :hilarious:
Løp på do i sted - klar for å tømme en liter eller to...det var seriøst en skvett.

Det har blitt vane å stå opp 20 min etter at jeg har lagt meg i senga på kvelden for å tisse ut de siste 5ml som ligger i blæra og plager meg nok til at jeg ikke får sove :meh:
Når jeg er helt sikker på at brødskiver med leverpostei er det som skal fjerne den svake men plagsomme kvalmen, og det bare ender opp med å forverre kvalmen :(

Når du må tisse med engang når du har våknet i fra en powernap som skjer ganske ofte. Og når du går inn på en restaurant så kjenner du alle luktene :whacky011

Når du ber samboeren kjøpe med seg cartoonies fra butikken :bag::hilarious:

Når du går inn på butikken og har lyst på alt mulig rart men ikke lyst på det når du får det med deg hjem :hilarious:

Når du er hol i magen selv om du just spiste

Når det kjennes ut som du har løpt maraton mot slutten av dagen

Back
Topp