Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, det er så triveligNår man står midt i en samtale, men detter ut pga man kjenner masse bevegelser eller at babyen hikker![]()
Folk tenker seg ikke om dessverre. Man får ta det for det det mest sannsynlig er, bare en observasjon av at du blir større. Jeg fikk høre på jobb i går at "NÅ synes det virkelig" og "Ja, nå er det hvertfall ikke tvil!" haha. Folk altså..…Du er på besøk hos svigers igjen, og det første svigermor sier når hun ser deg er «Jeg ser at vekten har gått opp siden sist».. «Ehm, ja. Helsigvis for at babyen vokser», liksom..
Enig! Men hva skjedde med «Så flott du ser ut!»? ..enkelte, altså..Folk tenker seg ikke om dessverre. Man får ta det for det det mest sannsynlig er, bare en observasjon av at du blir større. Jeg fikk høre på jobb i går at "NÅ synes det virkelig" og "Ja, nå er det hvertfall ikke tvil!" haha. Folk altså..![]()
Haha! Det gjør jeg og! Flere ganger til dagenNår du kan sitte i flere minutter og se på magen din, intilfelle du plutselig ser et spark![]()
er så gøy! Hun er så sykt aktiv så ser det nesten hele tiden
Føler denneNår du må kjøpe nye sko pga vann I beina... kan sikkert løse verdens vannmangel med vannet jeg har i kroppen!

Føler såå med deg på den.. Til og med gravidklærne som jeg jikk hele veien til termin med forje er for små....når til og med gravidklærne dine er for små..![]()

Samme her... og jeg veier ikke sååå mye mer nå (snakk om et par kg), men SF-målet er en smule større nå, så spørs om knøttet her faktisk er større enn kommende storebror som var giga.. Gravidgenserne slutter liksom rett under der magen går ut på det meste, så nå har jeg vel tre gensere som dekker helt (ned til lårene), så sparer de til jeg skal ut av huset. Her hjemme blir det magetopper og joggebukserFøler såå med deg på den.. Til og med gravidklærne som jeg jikk hele veien til termin med forje er for små..![]()

Akkurat sånn er det her nå. Har ett par kjoler fra sist, hvor puppene bare velter ut omtrent. Sist hadde jeg ikke det problemet. Magen har heller ikke plass i det meste jeg hadde sist.Føler såå med deg på den.. Til og med gravidklærne som jeg jikk hele veien til termin med forje er for små..![]()

Akkurat det samme herNår du må tisse hvert tiende minutt og det kommer cirka en teskje hver gang.

Akkurat sånn jaNår man våkner kl 04 om natten og er imponert over at man ikke har vært oppe å tisset enda (gikk å tisset da)![]()