Tulleklompen
Glad i forumet
Når du er sulten og stappmett på samme tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Om man i det hele tatt får sove pga kvalmen daNår den eneste fritiden du har fra kvalmen er når du sover..![]()

Litt er ikke farlig, og det er den salte lakrisen man bør unngå om jeg ikke husker helt feil.Shit! Jeg har spist lakris! Er det farlig?
Når du plutselig føler trang til å rydde opp, gjøre ferdig prosjekter og pusse opp
«Nesting» startet ikke før jeg var over halvveis sist, men nå har jeg allerede startetog det før jeg er 6+0
![]()

Når du plutselig føler trang til å rydde opp, gjøre ferdig prosjekter og pusse opp
«Nesting» startet ikke før jeg var over halvveis sist, men nå har jeg allerede startetog det før jeg er 6+0
![]()

Jeg klarte seriøst ikke fullføre setningen en gang.når du gråter når du leser en sak i lokalavisa om barnehagedekningen og skal fortelle mannen at barnehagen knøttet har kommet inn i er en av de mest populære som faktisk blir fylt opp (her har nemlig over 2/3 av barnehagene ledig kapasitet).
Altså - WHAT??Jeg klarte seriøst ikke fullføre setningen en gang.
Steker salamien i ovnen og tar den så på brødskiva. Er helt desperat. Har lekt med tanken på å bake brie i ovnen så jeg kan spise den. Man må jo unngå alt som er godt!!Når du vil ha alt som du ikke treng og ikke bør spisesalami, mye lakris, ihjelstekt burger, oster og mye anna.
Syns ikke brus (jeg er avhenging av brus) er godt. Jeg ammer mye ennu og bruker å bli veldig brustørst da men jeg syns ikke det er godt og ikke smaker noe?
![]()
Det er akkurat som om den ikke er like god, bare fordi jeg vet at den er trygg å spise. Jeg vil ha nistesalami fra Grilstad, chorizo, rødvinspølse og alt sånt.Får kjøpt salami som er trygge for gravide![]()