Du vet du er gravid når...

Når du vil rømme arbeidsplassen for at en kolega steiker kjøttdeig og bacon i stor skala :yuck:

Når du ser en reklame av en sjokoladekake og den viiiirkelig ikke frister :yuck:

Når det er vondt å ligge på magen pga ømme pupper:p

Når du ikke kan stå på siden av matsøppla selv om skuffen er lukket...

Når du plutselig føler trang til å rydde opp, gjøre ferdig prosjekter og pusse opp :p

«Nesting» startet ikke før jeg var over halvveis sist, men nå har jeg allerede startet:wtf: og det før jeg er 6+0 :wacky:

Plutselig fikk lyst på noe godt… å spiste 6 gulrøtter:confused:

Når du plutselig føler trang til å rydde opp, gjøre ferdig prosjekter og pusse opp :p

«Nesting» startet ikke før jeg var over halvveis sist, men nå har jeg allerede startet:wtf: og det før jeg er 6+0 :wacky:

Kjenner meg sånn igjen!:hilarious:

Startet med dette før positiv test :hilarious:

Når du er så himla distré, at du parkerer på feil parkeringsplass :hilarious:
Vi har gjesteparkering rett ved siden av vår plass, så der har vi stått siden i går :rolleyes:

Når du sku lage deg egg til frokost, men bare hadde ett igjen. Stjal en mr.lee nuddelkopp fra ungene og endte opp med å gråte fordi den smakte grøt, og du nå har sløsa hele 22 kr fordi du må kjøpe ny til ungen. Herlighet, her skjer det ting :hilarious::hilarious:

Når agurk er den beste snacksen jeg kan tenke meg og sjokolade gir halsbrann:rolleyes:

når du gråter når du leser en sak i lokalavisa om barnehagedekningen og skal fortelle mannen at barnehagen knøttet har kommet inn i er en av de mest populære som faktisk blir fylt opp (her har nemlig over 2/3 av barnehagene ledig kapasitet).

Altså - WHAT?? :hilarious: Jeg klarte seriøst ikke fullføre setningen en gang.

når du gråter når du leser en sak i lokalavisa om barnehagedekningen og skal fortelle mannen at barnehagen knøttet har kommet inn i er en av de mest populære som faktisk blir fylt opp (her har nemlig over 2/3 av barnehagene ledig kapasitet).

Altså - WHAT?? :hilarious: Jeg klarte seriøst ikke fullføre setningen en gang.

Oppdatering 2 minutter etterpå: OG NÅ SITTER JEG MED TÅRER I ØYNENE IGJEN PÅ GRUNN AV AT JEG SKREV DETTE. Hallo hormoner.......

Når du vil ha alt som du ikke treng og ikke bør spise:happy118 salami, mye lakris, ihjelstekt burger, oster og mye anna.:wacky: Syns ikke brus (jeg er avhenging av brus) er godt. Jeg ammer mye ennu og bruker å bli veldig brustørst da men jeg syns ikke det er godt og ikke smaker noe? :sad015
Steker salamien i ovnen og tar den så på brødskiva. Er helt desperat. Har lekt med tanken på å bake brie i ovnen så jeg kan spise den. Man må jo unngå alt som er godt!!

Back
Topp