Du vet du er gravid når...

Når du spyr fordi føttene til mannen lukter litt mer enn vanlig :stinkyfeet::yuck:
 
Du roper:- d gjør du å din forbanna drittunge! etter en unge som sa:- du sug! i det han sykla forbi:facepalm:
 
Når du viser Glow med Madcon, under Eurovision, til jr på 12 år og du blir såå rørt over alle landene som er med og alle som danser at du begynner å gråte:hilarious::rolleyes:
 
Stod en dame å dirigerte trafikken pga et løp, og når jeg fikk kjøre videre hilste hun høflig på meg med hånden. Hva gjør jeg? Jo jeg begynner å gråte fordi hun var så snill:hilarious::hilarious: Så der satt jeg da, i bilen og hulket og lo om hverandre for jeg syns det var så teit at jeg faktisk gråt:hilarious:
 
har blitt så dårlig at jeg kastet opp alt, ble dehydrert så fikk vann intravenøst på sykehuset
 
Du synes mannen er en partypooper som ikke lar deg kjøpe en sofa til 20k fordi den er på tilbud frem til midnatt - vi snakker drømmesofaen her!:(
 
Når du begynner å gråte fordi samboer sier bare for tull at du begynner å bli tykk:hilarious: …og det eneste som kan gjøre det godt igjen er å bestille en stor pizza:p
 
Når en runde i ei helt normal trapp får deg til å føle som du har løpt maraton:hilarious::hilarious::hilarious: DEN pulsen på toppen...jeeeeees
 
Når det tar 2 uker å få ryddet og vasket i huset, fordi all tid går med til å sove, spise og spy...
 
Back
Topp