Du vet du er gravid når...

Du ber mannen om å kjøpe burger til deg og han foreslår å lage en, men nei, du må ha den på YX:rolleyes:
 
..du først insisterer på kebab til middag på en torsdag, for så å brekke deg og kaste kebaben fordi den lukter tran og smaker tunfisk:hilarious:
 
..du først insisterer på kebab til middag på en torsdag, for så å brekke deg og kaste kebaben fordi den lukter tran og smaker tunfisk:hilarious:
Jeg syntes det smakte skikkelig svin av baconet på burgeren, like før jeg plukket av:hilarious:
 
Du våkner av at du fiser en durabel en kl 06 og vekker mannen som holder på å le seg ihjel og du ler fordi mannen ler:hilarious:
 
Du ligger i senga omtrent hele dagen og sover, spiser, ser på serie og repeat... skikkelig trøttdag i dag, enda godt man skal holde hviledagen hellig:)
 
Du griner av det møkkadårlige programmet hvor mannen skal lage bryllup uten at dama får være med på forberedelsene :p
 
Når du hikster og gråter ukontrollert mens du ser på Kompani Lauritzen, for du blir så uendelig rørt når Tjosa trosser klaustrofobien og sier; "man gjør jo alt for å redde barnet sitt!" (Barnet = creepy dukke med enda mer creepy latter)..
 
Begynner å hulke av en episode av serien du har sett på minst tre ganger tidligere, for så å begynne å flire mens du hikster fordi det hele er så absurd :hilarious:
 
Begynner å gråte fordi lunsjen ikke smakte noe godt og en har brukt hele 15 min på å lage den:hilarious:
 
... Når Kristoffer Robin forteller Ole Brumm at han alltid skal være hos ham,men så skal han egentlig begynne på skolen,og du må gjemme deg på vaskerommet for å hikstegråte fordi det er så trist :rolleyes:
 
Litt ekkelt..
Når du kaster opp når du bæsjer :sick006
 
Back
Topp