Du vet du er gravid når...

Du griner av alt!!!!! Kona hadde ikke tatt ut av oppvaskmaskinen = gråt. Posten hadde ikke levert posten = gråt. Ettåringen ville at den andre mammaen skulle legge han = høylytt hulking. Tomt for is i fryseren = krampegråt.
 
Du griner av alt!!!!! Kona hadde ikke tatt ut av oppvaskmaskinen = gråt. Posten hadde ikke levert posten = gråt. Ettåringen ville at den andre mammaen skulle legge han = høylytt hulking. Tomt for is i fryseren = krampegråt.
Huff, det er ikke lett!
 
Du griner av alt!!!!! Kona hadde ikke tatt ut av oppvaskmaskinen = gråt. Posten hadde ikke levert posten = gråt. Ettåringen ville at den andre mammaen skulle legge han = høylytt hulking. Tomt for is i fryseren = krampegråt.

Den hcg-en din må jo være helt i toppsjiktet :hilarious: Holder en knapp på at det er dere som ender opp med tvillinger allikevel ;) :dummy::dummy1:
 
Den hcg-en din må jo være helt i toppsjiktet :hilarious: Holder en knapp på at det er dere som ender opp med tvillinger allikevel ;) :dummy::dummy1:

Nå begynner jeg å bli dritstressa selv, for ALLE har spurt om det er tvillinger når jeg har fortalt at jeg er gravid :hilarious: Men tror ikke det altså, jeg er veeeeldig emosjonell til vanlig også :hilarious:
 
Sorry at jeg ler, men syns jeg ser det for meg :hilarious:
For det første så er man jo konstant tett i nesa og for det andre så stapper man jo innpå så mye for man skulle jo tru det er det siste måltid - konklusjon: ikke stapp full munnen når du ikke kan puste med nesa:hilarious::hilarious:
 
Man er redd for å bruke mye krefter feks å løfte noe for man er redd livmora skal revne og kvitte seg med spiren!
 
Du griner av alt!!!!! Kona hadde ikke tatt ut av oppvaskmaskinen = gråt. Posten hadde ikke levert posten = gråt. Ettåringen ville at den andre mammaen skulle legge han = høylytt hulking. Tomt for is i fryseren = krampegråt.
og jeg gråter når jeg leser det du skriver.. Jeg følte med henne et øyeblikk der :)
 
Du får tårer i øynene når de får servert pizza på Kompani Lauritzen :joyful:
 
Når du sender mannen ut halv ti på en lørdag for å kjøpe appelsiner :happy:
 
Back
Topp