Du vet du er gravid når...

Når man vurderer alt man spiser etter hvordan det vil være å kaste det opp... har enda ikke kastet opp dette svangerskapet, men kjenner jo jeg nærmer meg :oops:
 
…du begynner å hulkegråte bare fordi samboeren din ikke vil ha samme frokost som deg

Uff, føler meg så håpløs :hilarious:
 
..når du må be mannen som er nydusja om å gå på badet og vaske av seg parfymen før han får legge seg, og lufte på soverommet!:hilarious: Liker vanligvis parfymen hans kjempegodt, men tydeligvis ikkje i går kveld:hungover:
 
Når man vurderer alt man spiser etter hvordan det vil være å kaste det opp... har enda ikke kastet opp dette svangerskapet, men kjenner jo jeg nærmer meg :oops:
Eg kaster aldri opp, uansett kor kvalm eg er. Men kjenne rmeg likevel igjen, for eg går og "gulper" på smaken. Burde skjønt at lompepizza med pesto var ein dårlig idé til kvelds:hungover::hilarious:
 
Når du griner for ALT! Sliter med å se på nyheter uten å bryte sammen, spesielt når situasjonen er som den har vært på Gaza i det siste.
 
.. du er usikker på om du skal spise brødskive, potetgull eller pomfri til frokost:rolleyes::hilarious:
 
Automatisk holder pusten når du åpner oppvaskmaskina for å sette inn mer eller ungenes matbokser :yuck:
 
... Når Kristoffer Robin forteller Ole Brumm at han alltid skal være hos ham,men så skal han egentlig begynne på skolen,og du må gjemme deg på vaskerommet for å hikstegråte fordi det er så trist :rolleyes:
Kjente jeg fikk tårer i øya bare av å lese denne:laughing002
 
Du er på butikken og de spiller Elton John med Diana sangen og du må ta deg sammen så du ikke begynner å hulke :rolleyes:
 
Når du plutselig innser at klær må kjøpes inn:bored: for store pupper og en mage som absolutt skal stikke seg frem...gikk fra 10gr til 20gr her, og utvalget var ikke stort i klesskapet:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
 
Back
Topp