Du vet du er gravid når....

Jager hjem kveldsgjester som ikke kjenner sin besøkstid (på en mindre fin måte) fordi man er trøtt, misunnelig på at vinen deres inneholder alkohol, og veldig hormonell...:sour:

Og er litt flau dagen etter.
 
.... Når du legger deg flere timer før mannen fordi kroppen har fått nok :arghh: Aldri vært så trøtt før :wtf:
 
...man konstant våkner på sofaen midt på natta fordi man tydeligvis ikke er i stand til å se ferdig et eneste tvprogram etter kl 20... :dontknow
 
Når du spiser frokost eller middag og går og sniker i kjøleskapet og andre skaper rett etter på måtte stopp opp og si te me sjøl "hallo du spiste nettopp no må du ji de og gå og sitt de ned ijenn" :stop: :arghh: :wacky:
 
Når du tar heisen selv om du går opp kun 1 etasje, pga bekkensmerter =)
 
Når du på foreldremøte griner og griner når de viser en film på 8 minutter fra barnehagehverdagen. Herlighet ass.. Hormoner på ville veier! Den var veeeldig rørende da:arghh::sad010
 
Når mannen plutselig stinker svette...
Og du egentlig aldri i løpet av de to årene dere har vært sammen har kjent at han bruker å lukte svette :hilarious:
Stakkars mann, dusjer oftere enn noen gang:p
 
Når du på foreldremøte griner og griner når de viser en film på 8 minutter fra barnehagehverdagen. Herlighet ass.. Hormoner på ville veier! Den var veeeldig rørende da:arghh::sad010

Altså, dette er helt innafor tenker jeg :hilarious: Det har jeg gjort som ikke-gravid også :p Det er jo så herlig å få dette lille innblikket i hvordan hverdagen til de små er når vi ikke er tilstede ❤
 
Når mannen plutselig stinker svette...
Og du egentlig aldri i løpet av de to årene dere har vært sammen har kjent at han bruker å lukte svette :hilarious:
Stakkars mann, dusjer oftere enn noen gang:p
Dette hadde jeg også en liten periode, det gikk heldigvis over :hilarious:
 
Når katten mjauer på en litt rar måte og du får latterkrampe og griner samtidig i 10min etterpå og samboeren bare ser på deg som "hva som skjer nå" og rister på hodet :woot:
 
Når du våkner før 05.00 fordi du må på do, må ordne med urinprøve fordi du skal på kontroll og blir våken og frustrert av hele greia.
For så å gå å legge deg litt før 06.00, etter å ha drukket masse vann og spist fordi du føler du tørster og sulter i hjel :hilarious:
 
Back
Topp