Du vet du er gravid når....

Au, det er så vondt!
Thights eller sykkelshorts hjelper på lår gnisninger. Noen sier at potetmel/babypudder (talkum?) løser problemet også, men det har jeg ikke testa selv :rolleyes:


Det har jeg testet! Og det funker:happy: Har brukt det både på meg selv om sommeren og på eldstemann sin rompe da han var liten;)

Alt vi damene må gå gjennom og tilslutt er takket en skrikende unge, bleie og oppkast ahahah..
Vi liker å ha utfordringer eller hva
 
Hehehe, eller hvor dum en føler seg når en ikke tenker seg om, bøyer seg ned i butikken for å hente noe på nederste hylle og ikke kommer opp igjen... Kunne heller ikke dra meg opp i hylla i frykt for at hele greia skulle gi etter. Så satt der gyngende frem og tilbake til jeg omsider på en eller annen måte klarte å karre meg på beina igjen. :angelic:

Eneste måten jeg kan komme meg opp etter å ha sittet på gulvet eller huket meg ned er samme metode som små barn bruker. Begge henda i gulvet og et bein om gangen så rumpa står rett til værs før jeg endelig kan innta ovenfornevnte sumobryter-stilling og komme meg opp:hilarious::hilarious:
 
Når du ikkje lenger klarer å vaske over heile kjøkkenøya frå ei side, fordi magen er i vegen når du lener deg over.
 
Når du setter deg fast mellom kjøleskapsdøra og kjøkkenbenken på motsatt side :hilarious: Glemmer alltid at magen står ut og slår borti over alt :hilarious:
 
..du endelig skal sette deg ned og slappe av litt og noen hopper på blæra di.. :hungover:
 
Når du går med mannen for å hente 2 pakker og snakker med betjeningen om tvillingene du venter. Hun går og finner pakkene, kommer tilbake og spør "vet dere hva dere venter?" og du sier "en skriver og en støvsuger" :hilarious: :hilarious:
 
....når du seriøst vurderer å smekke sammen noe brownies i det klokka nærmer seg 23. omg, the cravings! :facepalm:
 
Når du har lyst på sex, men ikke orker tanken på å ha mannen over deg eller å få en orgasme pga vonde kynnere :facepalm:
 
Back
Topp