Du vet du er gravid når....

Brekker deg av bare tanken på lukten av oppvaskmaskinen
 
Når du må vrenge av deg nattkjolen fordi den lukter feil!

..hadde kjøpt en tøymykner jeg likte før.. men nå blir jeg skikkelig dårlig av den! Høres ut som et kjent fenomen:/
 
Når du må vrenge av deg nattkjolen fordi den lukter feil!

..hadde kjøpt en tøymykner jeg likte før.. men nå blir jeg skikkelig dårlig av den! Høres ut som et kjent fenomen:/

Jeg takla plutselig ikke morgenkåpa mi her en dag, den gikk rett i maskina. :hilarious:
 
... Når du glemmer ord
(håper det er en gravidgreie iaf...)

Den sitter fortsatt i meg, snart tre år siden fødsel... Jeg stoppa opp i klasserommet, hadde om kristendom og glemte ordet katolikk.. De som er kristne vet dere, men som har pave :laughing005
 
Når du kan drømmer helt syke drømmer som er vanskelige å ikke tro på...

Jeg drømte at jeg på morgenen skulle vaske meg slik jeg alltid gjør, men mellom beina hadde jeg fått spindelvev og inni der bodde en edderkopp (brun med langt skjegg). Den var ikke veldig glad for at jeg skulle vaske, mend gikk bra :laughing001
 
... Når sønnen skal etterligne meg og han brekker seg.. Det brekkes over en lav sko her om dagen!
 
...når du kan ligge i senga og gråte en hel ettermiddag, men neste dag er livet flott og du danser rundt frokostbordet :wacky:
 
... Du må legge deg på rommet fordi du er utslitt og ikke orker å høre på ungene leke og TVen som står på.
 
...du drar ut batteriene av klokka i stua fordi du blir gæren av tikkinga :woot:
 
Back
Topp