Du vet du er gravid når....

Vi får bare gjøre som best vi kan :hilarious:
Har sagt til ssmbo at dersom han klager så får han gjøre det på meg eller leve med busk :hilarious:
Haha, ja, ikke sant? Har hørt man kan bruke det som foreplay, men tror ikke det er heeelt min greie :laughing001
 
Last edited:
Høres forferdelig vondt ut spør du meg! :confused::hilarious:
Ja det er jo det, men det er ferdig etter kort tid og så er man kvitt hele problemet i 6 uker :) synes det er verdt det!

Det er under vurdering :p Hvor ofte går du?
Går hver 6 uker, de sa det går helt fint under graviditet, men man skal bare ikke gjøre det noen uker før fødsel (tror det er pga infeksjonsfare).
 
Når du vasker en tom melkekartong og deretter setter den tilbake i kjøleskapet istedenfor papirsøpplet... og legger merke til det 2 timer senere :wacky:
 
Når du skal bøye deg for å ta opp noe fra gulvet... Men folk tror du er i ferd med å starte en sumobryterkamp på
på grunn av den brede beinstillingen...
 
Når du ikke får på deg strømpebukse, selv i sittende stilling, fordi magen er i veien :hilarious: Bare til å gi opp kjoler framover :hilarious:
 
Når du skal bøye deg for å ta opp noe fra gulvet... Men folk tror du er i ferd med å starte en sumobryterkamp på
på grunn av den brede beinstillingen...
Haha - er ikke så elegant lenger jeg heller :hilarious: Jeg skulle bøye meg i går for å plukke opp noe fra gulvet på badet. Da hører jeg 3åringen fra gangen «hva er det mamma», skjønner ikke helt hva hun mener så svarer bare at jeg skulle plukke noe opp. Så kommenterer mannen « tror hun reagerte på de voldsomme lydene du laget da du bøyde deg ned».. Det hørtes vist ut som jeg hadde problemer med å få tak i greia på gulvet- fikk ikke med meg at jeg grynta og stønna så høyt :rolleyes::wacky:
 
Når hodet vil, men kroppen sier nei...
 
Når du føler du må tisse to minutter etter at du var på do :hilarious::hilarious:
 
Haha - er ikke så elegant lenger jeg heller :hilarious: Jeg skulle bøye meg i går for å plukke opp noe fra gulvet på badet. Da hører jeg 3åringen fra gangen «hva er det mamma», skjønner ikke helt hva hun mener så svarer bare at jeg skulle plukke noe opp. Så kommenterer mannen « tror hun reagerte på de voldsomme lydene du laget da du bøyde deg ned».. Det hørtes vist ut som jeg hadde problemer med å få tak i greia på gulvet- fikk ikke med meg at jeg grynta og stønna så høyt :rolleyes::wacky:

Hehehe, eller hvor dum en føler seg når en ikke tenker seg om, bøyer seg ned i butikken for å hente noe på nederste hylle og ikke kommer opp igjen... Kunne heller ikke dra meg opp i hylla i frykt for at hele greia skulle gi etter. Så satt der gyngende frem og tilbake til jeg omsider på en eller annen måte klarte å karre meg på beina igjen. :angelic:
 
Når du blir utslitt av å leke med ungen, enda han vel villig har tilpasset leken til sin gravide mamma. (sitter på gulvet og kaster bamser på han) :hilarious:
 
Når man er så andpusten at lufta går heeelt ut av en i det 3.verset av «På låven sitter nissen» begynner...
 
Au, det er så vondt!
Thights eller sykkelshorts hjelper på lår gnisninger. Noen sier at potetmel/babypudder (talkum?) løser problemet også, men det har jeg ikke testa selv :rolleyes:
Det har jeg testet! Og det funker:happy: Har brukt det både på meg selv om sommeren og på eldstemann sin rompe da han var liten;)
 
Back
Topp