Når du hoster så mye pga sykdom at du kaster opp, men samboeren har spybøtta på plass før det går galt fordi han forventer det....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh! Det er et tveegget sverd, det der.
Uff..den onde sirkelen...Er kvalm fordi du er sulten, men ikke orker å spise fordi du er kvalm
Kastet opp for første gang i dag. Har tidligere bare vært kvalm. Så nå føler jeg lukta av oppkastvann blandet med tran ikke forlater meg
Samboeren ble nesten glad. Bare «men det er vel bra?!»Jeg og bare vært skamkvalm 24/7 De siste ukene. Men i dag kom oppkasten. Sist varte den aaaalt for lenge. Krysser fingrene for at det lettner snart. Får trøste oss med at det er ett godt tegn ift svangerskapet
Samboeren ble nesten glad. Bare «men det er vel bra?!»
Heldigvis ikke så ille for min del. Men kjenner det godt ja ;PHaha ja de kan jo prøve selv jeg skal hverfall høre med legen om kvalmestillende neste uke. Kjenner dette blir litt vell heftig
I know the feeling, det gjorde jeg i forrige svangerskap (måtte stoppe bilen i et busskur og spy). Ble ikke jobb den dagen. Håper det ikke er noe som skjer ofte med degDu vet du er gravid når du kommer på jobb, får akutte brekninger og må sette deg ned før du innser at det ikke hjelper. Spurter på do for å kaste opp galle og tran.... hadde dessverre ikke fått i meg frokost ennå :/
Har heldigvis bare skjedd to ganger. Så satser på det går greitI know the feeling, det gjorde jeg i forrige svangerskap (måtte stoppe bilen i et busskur og spy). Ble ikke jobb den dagen. Håper det ikke er noe som skjer ofte med deg
Når du har med deg plastpose (med en plastpose inni, så klart) i vesken/sekken i tilfelle du plutselig skulle få behov for det... Krysser fingrene for at den aldri blir tatt i bruk