Du vet du er gravid når.....

En tråd i 'April 2020' startet av lmn86, 15 Aug 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. HanneK Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Når du hoster så mye pga sykdom at du kaster opp, men samboeren har spybøtta på plass før det går galt fordi han forventer det....

2. lmn86 Forumet er livet Oktoberfruene 2018 Novemberlykke 2018 Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Jepp!! Blir en ond sirkel

3. Marisma87 Flørter med forumet

Når du er konstant trøtt, selvom du nettopp har våknet

• Enig Enig x 1
  4. Småtroll1 Glad i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Uff..den onde sirkelen...

5. Småtroll1 Glad i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Når du kan spise sjokolade for å bli kvitt kvalme....for det hjelper uansett hva man spiser. Trikset er bare å finne noe som går ned. Noe som igjen blir verre og verre siden alt forbindes med kvalme om man har spist det tidligere i svangerskapet .

• Enig Enig x 1
  6. Babydrøm-2020 Flørter med forumet

Når du igjen må tisse ikke lenge etter at du nettopp har vært på toalettet :yuck:
    #24/7

7. Snykvit Elsker forumet

...ungene i barnehagen har en krangel som viser seg å være en misforståelse. Så klemmer de hverandre så godt at der sitter jeg å gråter. Håper ingen så meg da, ellers hadde de bynt å lure. Er jo hemmelig enda og skal være det ei stund til.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  8. AprilMamma2020 Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Kastet opp for første gang i dag. Har tidligere bare vært kvalm. Så nå føler jeg lukta av oppkastvann blandet med tran ikke forlater meg:hungover:

• Morsom Morsom x 2
  9. Namia Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Aprillykke 2017

Jeg og :depressed: bare vært skamkvalm 24/7 De siste ukene. Men i dag kom oppkasten. Sist varte den aaaalt for lenge. Krysser fingrene for at det lettner snart. Får trøste oss med at det er ett godt tegn ift svangerskapet:wideyed::wtf:

10. AprilMamma2020 Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Samboeren ble nesten glad. Bare «men det er vel bra?!»:hilarious:

11. Namia Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Aprillykke 2017

Haha:wacky: ja de kan jo prøve selv :wtf: jeg skal hverfall høre med legen om kvalmestillende neste uke. Kjenner dette blir litt vell heftig:wideyed:

• Liker Liker x 1
  12. AprilMamma2020 Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Heldigvis ikke så ille for min del. Men kjenner det godt ja ;P

13. AprilMamma2020 Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Du vet du er gravid når du kommer på jobb, får akutte brekninger og må sette deg ned før du innser at det ikke hjelper. Spurter på do for å kaste opp galle og tran.... hadde dessverre ikke fått i meg frokost ennå :/

• Enig Enig x 1
  14. Hakkebakkeskogen Glad i forumet Desemberlykke2017

Når du begynner å grine fordi samboeren har satt ting på feil plass i oppvaskmaskinen :hilarious:

• Enig Enig x 1
    • Morsom Morsom x 1
  15. FrkEkw Flørter med forumet Påskekyllingene 2020

Du fossgriner når samboeren kommer hjem med feil knekkebrød og attpåtil glemte å kjøpe med skinke :sad010

• Enig Enig x 1
  16. Lille_my_89 Elsker forumet Påskekyllingene 2020 ❤ Juliskattene 2018 ❤ Junilykke2018

I know the feeling, det gjorde jeg i forrige svangerskap (måtte stoppe bilen i et busskur og spy). Ble ikke jobb den dagen. Håper det ikke er noe som skjer ofte med deg:)

17. AprilMamma2020 Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Har heldigvis bare skjedd to ganger. Så satser på det går greit :)

• Liker Liker x 1
  18. AprilMamma2020 Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Når du endelig får bruk for spyposene på flyet:dead:

• Enig Enig x 1
  19. Den perfekte mor, påan igjen Forelsket i forumet Marsboere 2020 Påskekyllingene 2020

Når du nesten vurderer å anskaffe dostol i stua, så man slipper å fly avgårde på toalettet hele tiden :angry3

20. Vestlandsfruen Andre møte med forumet

Jeg har hatt bruk for den plastposen :yuck: Var heldigvis i bilen med kun mannen.

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden