Du vet du er gravid når.....

Når du blir kvalm av å strikke. Orker ikke følge med på pinner og masker, altså:wacky:

Blir rørt av grandiosareklamen på tv fordi sangen er fin:laughing001

Når man drar for å se løvenes konge på kino og gråter allerede et minutt inn i filmen, FØR Rafiki rekker å løfte Simba på klippen.
Fant ut jeg var gravid to dager senere gitt:love7

Når man drar for å se løvenes konge på kino og gråter allerede et minutt inn i filmen, FØR Rafiki rekker å løfte Simba på klippen.

Akkurat det samme her.. hahahaha..
Gråt som et barn gjennom filmen:p

Testet positivt 2 dager etter og fikk forklaringen:oops::rolleyes::D

Akkurat det samme her.. hahahaha..
Gråt som et barn gjennom filmen:p

Testet positivt 2 dager etter og fikk forklaringen:oops::rolleyes::D

Godt å høre at det ikke bare er meg:smiley-bounce022
Typen lo av meg gjennom hele filmen, som bare gråt og gråt. Og til tider hikstet høyt :smiley-angelic006

Det gjorde jeg også! Tårene begynte å trille med en gang sangen kom:hilarious: jeg var gravid, men visste det ikke:hilarious:

Enda en griner her!

Har en kollega som jeg stadig griner med på jobb. Før helgen fikk jeg beskjed om at dette skoleåret skal vi grine mindre! «Det kan jeg ikke love deg», svarte jeg. Så fortalte hun selvsagt en superrørende historie fra bryllupet til mannen og meg, og jeg begynte å grine. :hilarious:

Når tannpuss smaker mugg (Flere som synes det er ekkelt med tannpuss?:schoked025), sug etter kaffe(!) er fraværende :smiley-angry017, og det normale er å sove gjennom favorittserien :sleep011

når man er den eneste som våkner 06:30 og resten av festen nettopp har lagt seg :)

Når man leser bakpå hvert eneste brød når man handler, for å finne det med aller best innhold. #psyko

Når tannpuss smaker mugg (Flere som synes det er ekkelt med tannpuss?:schoked025), sug etter kaffe(!) er fraværende :smiley-angry017, og det normale er å sove gjennom favorittserien :sleep011
Tannpuss er noe herk! Sliter med å pusse de skikkelig, så tenker å bestille en tannlegetime for skikkelig rens og puss i løpet av svangerskapet :-) Forhåpentligvis er det litt lettere om noen uker...

Når du hele tiden er redd for å plutselig ikke være gravid lengre... Begynner å skjønne hvorfor folk tar så mange TUL'er:rolleyes:

Når du setter deg bom fast mellom to biler og ikke kommer løs uten hjelp.
Litt senere i svangerskapet vel og merke :P

Når du får panikk hvis du er på offentlig plass langt unna et toalett og ikke har en spypose tilgjengelig.

Når du sitter på kontoret med buksen åpen, fordi alle bukser plutselig strammer mer enn normalt.

Back
Topp