Du vet du er gravid når.....

En tråd i 'April 2020' startet av lmn86, 15 Aug 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Vestlandsfruen Andre møte med forumet

Førstegangsgravid? ;) her er tredjemann på vei og de to eldste starter festen SENEST 06.30. Hver dag.

2. Anine91 Gift med forumet Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Mine ble til slutt brukt til vått regntøy:hilarious:

3. Snykvit Elsker forumet

Nei, andre gangs. Her har jeg en fantastisk mann som gir meg mulighet til å sove lenge i helgene når han er hjemme. Storesøster er 5 år, så hun klarer seg veldig godt selv. Hun lager seg frokost og slår på tv selv. Vi er bare i veien for henne.

4. Vestlandsfruen Andre møte med forumet

... når du griner av Fantorangen sin pussesang på TV fordi du savner far i huset (han synger den så fint og så er han vekkreist på jobb).

5. Lille_my_89 Elsker forumet Påskekyllingene 2020 ❤ Juliskattene 2018 ❤ Junilykke2018

... når mannen må GÅ (hadde tatt seg en øl) til butikken pga akutt cravings etter pulverpadder :D

• Morsom Morsom x 2
    • Vinner Vinner x 1
  6. Mams32 Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Vårspirene 2021

.... når en har spist litt deilig fredagstaco, men den kommer opp igjen ikke lenge etter :shifty:

• Enig Enig x 1
  7. Upsidaysi Forelsket i forumet Novemberlykke 2015 Påskekyllingene 2020

Når man begynner å gråte av å høre små tassende barneføtter som løper over gulvet på morningen

8. Namia Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Aprillykke 2017

Når man planlegger måltidene etter hva som er "mest behagelig" å spy opp igjen ........ :depressed:

• Enig Enig x 3
  9. Anine91 Gift med forumet Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Når lørdagsgodtet ble spist opp på fredagen:(

10. Upsidaysi Forelsket i forumet Novemberlykke 2015 Påskekyllingene 2020

Gråter en skvett fordi man ser julereklame

• Enig Enig x 1
  11. Morgen Flørter med forumet Påskekyllingene 2020

Fant ut at det gikk bra med visse typer mat så lenge jeg ikke trengte å lage/se det og bare puttet det inn i munnen i små mengder av gangen og spise hver time. Kvalmen var der men mye værre uten mat i magen (sovnet med mat i hånden noen netter)

12. Morgen Flørter med forumet Påskekyllingene 2020

Når en posjon mat er på omtrent 2 dl og man feirer med jubel når man har klart å spise hele posjonen. (og faren lurer på hvorfor det skal være så vanskelig å spise opp noe så lite)

Del denne siden