Du vet du er gravid når.....

Når du hoster så mye pga sykdom at du kaster opp, men samboeren har spybøtta på plass før det går galt fordi han forventer det....
 
Når du kan spise sjokolade for å bli kvitt kvalme....for det hjelper uansett hva man spiser. Trikset er bare å finne noe som går ned. Noe som igjen blir verre og verre siden alt forbindes med kvalme om man har spist det tidligere i svangerskapet .
 
...ungene i barnehagen har en krangel som viser seg å være en misforståelse. Så klemmer de hverandre så godt at der sitter jeg å gråter. Håper ingen så meg da, ellers hadde de bynt å lure. Er jo hemmelig enda og skal være det ei stund til.
 
Kastet opp for første gang i dag. Har tidligere bare vært kvalm. Så nå føler jeg lukta av oppkastvann blandet med tran ikke forlater meg:hungover:
 
Kastet opp for første gang i dag. Har tidligere bare vært kvalm. Så nå føler jeg lukta av oppkastvann blandet med tran ikke forlater meg:hungover:

Jeg og :depressed: bare vært skamkvalm 24/7 De siste ukene. Men i dag kom oppkasten. Sist varte den aaaalt for lenge. Krysser fingrene for at det lettner snart. Får trøste oss med at det er ett godt tegn ift svangerskapet:wideyed::wtf:
 
Jeg og :depressed: bare vært skamkvalm 24/7 De siste ukene. Men i dag kom oppkasten. Sist varte den aaaalt for lenge. Krysser fingrene for at det lettner snart. Får trøste oss med at det er ett godt tegn ift svangerskapet:wideyed::wtf:
Samboeren ble nesten glad. Bare «men det er vel bra?!»:hilarious:
 
Du vet du er gravid når du kommer på jobb, får akutte brekninger og må sette deg ned før du innser at det ikke hjelper. Spurter på do for å kaste opp galle og tran.... hadde dessverre ikke fått i meg frokost ennå :/
 
Du fossgriner når samboeren kommer hjem med feil knekkebrød og attpåtil glemte å kjøpe med skinke :sad010
 
Du vet du er gravid når du kommer på jobb, får akutte brekninger og må sette deg ned før du innser at det ikke hjelper. Spurter på do for å kaste opp galle og tran.... hadde dessverre ikke fått i meg frokost ennå :/
I know the feeling, det gjorde jeg i forrige svangerskap (måtte stoppe bilen i et busskur og spy). Ble ikke jobb den dagen. Håper det ikke er noe som skjer ofte med deg:)
 
Back
Topp