Hahaha samme her i går. Jeg var så fornøyd med at puppene har vokst men mannen så ingen endringNår du blir skuffet fordi mannen ikke ser noe endring på puppene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha samme her i går. Jeg var så fornøyd med at puppene har vokst men mannen så ingen endringNår du blir skuffet fordi mannen ikke ser noe endring på puppene![]()

Ååååh, er så kjipt når noe man eller digger ikke smaker det det skal!Du blir på gråten fordi du bestilte en sterk pizza, men klarer ikke å spise jalapeno fordi det brenner i munnen og du egentlig elsker sterk mat! På toppen av det hele så syntes ikke mannen at det var noe sterkt og jeg tåler mye sterkere mat enn han - til vanlig!![]()
Ja skikkelig kjipt! husker ikke å ha opplevd det i de forrige sv.skapeneÅåååh, er så kjipt når noe man eller digger ikke smaker det det skal!

Samme her! Ser du ikke det? Har gått opp en bhstr så det er i alle fall ikke innbilt ;-)Hahaha samme her i går. Jeg var så fornøyd med at puppene har vokst men mannen så ingen endring
Når du sjekker papiret etter å ha tørket deg (hveeeer gang!), for å sjekke at det ikke er blod der.![]()
Hver gang!