Du vet du er gravid når...

Når du ser home alone med klassen(jobber på videregående) og virkelig må kjempe mot tårene når moren kommer hjem og ser han :hilarious:
 
Når du blir kvalm av å gå inn i matbutikker fordi du ser all maten du ikke orker..
Eller sovner hver gang du setter deg ned.
 
Når du fryser! Sånn frostanfall! Og så er du VARM og står ute i kulda.:banghead:
 
Får hetta (dvs googler som en gal) etter å ha vært på restaurant og oppdaget halvveis ut i måltidet at hamburgeren du spiser er rosa i midten :(
 
Når du har kjempe vondt i puppene både med og uten BH!
 
Når pulsen er blitt betraktlig høyere enn den pleier(jeg går på betablokkere og har normalt 75 i puls gjennom dagen, nå ligger jeg på over 90)
 
Når du begynner å grine av norske julesanger på jobb fordi det minner deg om barndommen din når du var ute å lekte i snøen
Eller når du begynner å grine fordi du måtte kaste opp igjen..
 
Du tester på en el-test for å roe nervene når du føler symptomene er borte og er tom for graviditetstester...:smiley-ashamed008:laughing005
 
Når du begynner å grine midt i en komedie fordi mannen gjorde noe romantisk for dama:p
 
Når du er livredd for at du ikke er det (4+3 og hadde noen bloddråper en gang daglig i tre dager , to dager uten nå) :bag: gruer deg til å gå på do i tilfelle alt er over , og gruer deg hele dagen ettersom maks kapasitet på blære plutselig er to timer :confused:
 
Når du ønsker deg kvalme fordi det er betryggende.. .. men angrer like fort, for det er j****g ubehagelig :hungover::hilarious:
 
Når du gråter over episoder i Doctor who du sikkert har sett 20 ganger før uten å felle så mye som en tåre :p
 
... ei på jobben spør hvordan det går med meg omdagen fordi jeg virker litt lost.. lurer på om jeg trives osv! :wacky:
 
Og kommer tilbake til meg og spør om jeg ikke er gravid siden jeg har vært så sliten! Jeg svarer bare neinei, jeg går på p-piller så det tror jeg nok ikke :laughing001
 
Last edited:
Back
Topp