Du vet du er gravid når...

Du blir bekymret for at du ikke har vært kvalm på noen timer. Tar av seabandene og innser at de kanskje har virket litt likevel :hungover::hilarious:
 
Ooh tror du? Da skal jeg kjøpe i morgen!
Ja, merket overraskende mye forskjell når jeg tok dem av! Hadde hatt de på fra kl 06 ca. Var litt kvalm i dag tidlig, men ellers nesten ingenting. Ble mye kvalmere innen 20 min etter at de var av.
 
Ja, merket overraskende mye forskjell når jeg tok dem av! Hadde hatt de på fra kl 06 ca. Var litt kvalm i dag tidlig, men ellers nesten ingenting. Ble mye kvalmere innen 20 min etter at de var av.
Wow! Kjøpes i morgen!! Så kult at det funker! :)
 
Ja, merket overraskende mye forskjell når jeg tok dem av! Hadde hatt de på fra kl 06 ca. Var litt kvalm i dag tidlig, men ellers nesten ingenting. Ble mye kvalmere innen 20 min etter at de var av.
Skal grave frem mine og da
 
når du går med bukseknappen konstant åpen pga ubehag når buksen strammer litt over magen:bag:
 
Tenker over hver eneste lille ting som kan være et symptom på svangerskapet og jubler inni deg
 
Banan og kjeks står på nattbordet
 
Når du blir dårlig av å gå inn i heiser der andre har stått før deg :meh:
 
Når du ikke orker å ta på det buksen ved besøk for den strammer sånn iver magen at du blir kvalm, så du ender opp med å feire bursdagen i joggebuksen sammen med familien :depressed:
 
Enig!

Jeg burde spise grønnsaker og sunn mat, men kroppen skriker etter salt mat hele tiden. Har akkurat spist sodd (!!!) til middag og er nå kvalm og angrer :angelic:
Her går det mest i frokostblanding og knekkebrød. Pluss litt pasta. Men var i byen hos psykologen og var så enormt sulten. Måtte ha noe før jeg kjørte de 7 milene hjem
 
Back
Topp