Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kommenterer mannen : Kan jo være fordi du bare spiser loff for tiden også.. Var ikke gooood stemning resten av kvelden så han holder nok sånne kommentarer for seg selv fremover

Har du den på så lenge?Når du ikke kan vente til å ta av BH`n når du legger deg![]()
![]()

SignNår du sjekker papiret etter å ha tørket deg (hveeeer gang!), for å sjekke at det ikke er blod der.![]()
Nesespray i barnedose, sier jeg bare..Når du må puste med munnen om natten fordi slimhinnene i nesen er hovne, blir tørr og våkner opp for å drikke litt, for å så stå opp hundreogførti ganger ila natten for å tisse...
Og ikke skjønner hvor literen med vann i flasken har blitt av når du våkner...
Nesespray i barnedose, sier jeg bare..![]()

Dette! Gleder meg så til å kunne puste med nesa om natta igjen.Når du må puste med munnen om natten fordi slimhinnene i nesen er hovne, blir tørr og våkner opp for å drikke litt, for å så stå opp hundreogførti ganger ila natten for å tisse...
Og ikke skjønner hvor literen med vann i flasken har blitt av når du våkner...
Kjenner meg veldig igjen derNår du våkner op, og er så tør i munden at det føles som du ikke har fått vand på 2 uker![]()