Du vet du er gravid når...

Når man står i klasserommet og skal avslutte timen, og istedet for å si « da tar vi lunsj, folkens» så kommer det ut «da hopper jeg i dusjen, folkens!» :laughing001:laughing021:schocked028 elevene har det uhorvelig moro med at læreren er surrete i toppen om dagen!
 
Når du står i kassa på rema, og ikke tørr og åpne munnen. For du er redd for å spy over hele kassen og kassadamen :wtf::depressed::schocked028
 
Når man føler seg oppblåst og j.... og huden aldri har vært dårligere...:arghh: Så kommenterer mannen : Kan jo være fordi du bare spiser loff for tiden også.. Var ikke gooood stemning resten av kvelden så han holder nok sånne kommentarer for seg selv fremover :finger: :shy:
 
Når sambo lurer på hvor alt innholdet i nugattiboksen er blitt av....
snikspising av sjokolade.... :)
 
Når du griner for at det ikke er mer remulade i kjøleskapet :hilarious:
 
Når samboeren kjøper neseklype til deg fordi du blir dårlig av matlukt. Brukes hver dag✌️
 
Når du må puste med munnen om natten fordi slimhinnene i nesen er hovne, blir tørr og våkner opp for å drikke litt, for å så stå opp hundreogførti ganger ila natten for å tisse...

Og ikke skjønner hvor literen med vann i flasken har blitt av når du våkner...
 
Når du må puste med munnen om natten fordi slimhinnene i nesen er hovne, blir tørr og våkner opp for å drikke litt, for å så stå opp hundreogførti ganger ila natten for å tisse...

Og ikke skjønner hvor literen med vann i flasken har blitt av når du våkner...
Nesespray i barnedose, sier jeg bare.. :)
 
Nesespray i barnedose, sier jeg bare.. :)

Jeg unngår generelt nesespray da jeg bare begynner å klø så fælt av de. Så da får jeg heller åle meg ut av sengen ila natten :joyful:
 
Når du må puste med munnen om natten fordi slimhinnene i nesen er hovne, blir tørr og våkner opp for å drikke litt, for å så stå opp hundreogførti ganger ila natten for å tisse...

Og ikke skjønner hvor literen med vann i flasken har blitt av når du våkner...
Dette! Gleder meg så til å kunne puste med nesa om natta igjen.
 
Når du googler babyutsryr til daglig. Ser etter blod hver gang du er på do og kanskje enda oftere også. Når du kjenner lukter ingen andre kjenner, når du begyner å løpe ute fordi det kommer en lukt som gjør at du har lyst til å spy. Når du holder deg for nesa når du går forbi fiskebutikken eller når du synes alle på bussen stinker. Når lukten av kjøleskap og kjøkken gjør at du må brekke deg og kanskje løpe på do for å kaste opp.
 
Når du våkner op, og er så tør i munden at det føles som du ikke har fått vand på 2 uker :hilarious:
 
Back
Topp