Du vet du er gravid når....

....når du strigråter fordi du ser 5 gummibåter på elven med glade folk som rafter :p

#tålteikkespenningen

Du vegrer deg for å nyse eller hoste fordi det strekker/ stikker sånn i livmora!

Når du har to hotellputer og to vanlige puter i senga for å avlaste bekkenet slik at mannen nesten ikke har plass. Takk og pris for king size seng

...du står og lager mat kl. 9.30 og 6åringen spør: er det lunsjtid allerede?? (Spiste bare frokost for en time siden[emoji1])

• Liker
Reactions: HJT
Når du utsetter ryddinga i timesvis fordi du er så trøtt, men så tar det berre 10 min når du først kommer igang [emoji85][emoji28]
Haha, denne kjente jeg meg igjen i! :D Her må jeg ha pause mellom hver ting jeg gjør, f. eks å ta ut av oppvaskmaskinen og brette klær :p

.... når du brekker deg av salamilukta i kjøkeskapet og derfor må gi opp pålegg på lunsjen :hungover:

....når sjokolade smaker vondt :sad010 Hadde også fersk brownie og gulrotkake til lunsj i dag, måtte spytte det rett ut igjen :(

.... når du brekker deg av salamilukta i kjøkeskapet og derfor må gi opp pålegg på lunsjen :hungover:

Samme her, og samtidig blir jeg sjeleglad for at jeg faktisk reagerer sånn på matlukt :p

Haha, denne kjente jeg meg igjen i! :D Her må jeg ha pause mellom hver ting jeg gjør, f. eks å ta ut av oppvaskmaskinen og brette klær :p

Samme her. Batteriene har ein enormt treig ladehastighet og brukes fort opp [emoji23]

Når du lar nøklene stå igjen i ytterdøra for så å låse døra fra innsida. God natt [emoji23]

(Mannen lure på ka eg driv med om dagen når han kjem heim til låstdør med nøkler i [emoji28])

Back
Topp