Du vet du er gravid når....

Når du gleder deg til å sove lenge i helga, men ender med å stå opp tidlig både lørdag og søndag fordi du må tisse.... igjen [emoji23]

...når du nærmest kaster hunden ut av sofaen når den kommer borti (den ømme) puppen din [emoji23]

Word! [emoji23] stakkars, de skal forstå lite hver gang de er borti[emoji85] her har de begynt å komme snikende mot meg for å prøve ikke være borti noe[emoji23]

...når du begynner å grine fordi middagen gjør deg kvalm, men egentlig er du skikkelig sulten..

... når du trenger å legge deg nedpå litt etter frokosten fordi du er sliten og har jo bare sovet 10 timer sist natt :p

... når du må gå hjem fra badeplassen fordi det stinker uutholdelig våt hund av en liten puddel som bader 30 meter bortenfor deg [emoji13]

... når du begynner å se "gravide-videoer" på youtube med "week for week", baby haul, miscarriage videoer, og du freaker over det sistnevnte :S Hvorfor klikker jeg meg inn på slikt... Ææææ

Last edited:
Du vet du er gravid når du
-brekker deg hver gang du åpner kjøleskapet
-brekker deg hver gang du tar oppvasken
-må spise hver 2 time for å ikke bli dårlig
- sover i gjennomsnitt 14 timer i døgnet
- griner når du kommer hjem og samboeren har laget middag. Ikke for at du er glad, men fordi han lagde feil rett..!
[emoji28][emoji85]

Back
Topp