oidasnartmammatiltre
Andre møte med forumet
Uten tvil en god tråd! [emoji5]
...når du går ut fra do og tenker "Hmmmmm, jeg må tisse..." [emoji28]
hehehe.. jeg må le.. Det der skjer stadig vekk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uten tvil en god tråd! [emoji5]
...når du går ut fra do og tenker "Hmmmmm, jeg må tisse..." [emoji28]
hahahahahaha.. hormonell nei...... når du synger med på "total eclipse of the heart" på radioen og plutselig begynnner å gråte
Shit dette er spesielt!!! Helt uvirkelig å forholde seg til for meg som ikke har hatt assistanse.Kan legge det her, jeg er veldig åpent på dette [emoji5] så er ikke noe stress- helt enig i at det er interessant[emoji5]
Første bilde er et 4-delt todager-egg og siste bildet er blasto[emoji5] på blasto er det delt en heeeel masse ganger og har fått en kant rundt! Kanten er det som til slutt ender opp som morkaka[emoji5]
Det gjorde jeg også.. men da visste jeg ikke at jeg var gravid.. burde vel skjønt det da sikkert.Når man gråter under roseseremonien i sommeravslutningen i barnehagen for de barna som skal slutte, uten at det er ett av dine egne..
hahahahaha.. bra!Du vet du er gravid når du
-brekker deg hver gang du åpner kjøleskapet
-brekker deg hver gang du tar oppvasken
-må spise hver 2 time for å ikke bli dårlig
- sover i gjennomsnitt 14 timer i døgnet
- griner når du kommer hjem og samboeren har laget middag. Ikke for at du er glad, men fordi han lagde feil rett..!
[emoji28][emoji85]
Ops [emoji28] sorry [emoji23][emoji23]...du brekker deg av å se på tråden "matleken" her inne
Går rundt på jobb, butikken, hos venner etc og «diskret» kjenner på puppene for å sjekke at du fortsatt er gravid Ser nok ut som jeg er veldig glad i meg selv