Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
(Og ikke har vent deg helt til tanken enda)... når du glemmer deg og bestiller en øl til maten på restaurant og ikke husker på at du strengt tatt ikke kan drikke den før den står foran deg på bordet. Ble dobbelt opp på samboer da
Haha Erdinger alkoholfri øl er kjempegod[emoji1] Anbefales som fin erstatning [emoji4]
Heldigvis er det endel gode alkoholfrie øl ja carlsberg og SAN Miguel sine er også bra! Erdinger mener jeg å huske jeg også drakk endel av sist, er etiketten rød?
Cluet er bare å huske på å bestille alkoholfri istedenfor en vanlig en da[emoji85][emoji85] blir vel lettere etterhvert som tanken får plantet seg enda bedre fast kanskje
Når du holder deg våken til klokken tikker over tolvslaget på natta, slik at du kan se at én dag blir lagt til på gravidappen
Når du får hetta av å våkne opp en dag uten ømme pupper
Haha, det gjorde jeg idag tidlig[emoji23] har "heldigvis" kommet tilbake i løpet av dagen[emoji23][emoji23]
[emoji28] jeg skjønner ikke hva det der er [emoji28]Når appetitten er umettelig i perioder (når kvalmen ikkje er tilstede)
Dagens frukost [emoji85]
[emoji28] jeg skjønner ikke hva det der er [emoji28]