Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, det er godt å høre at der ikke er bare jeg som kan finne på det ikke si det til noen!Når du spiser en plate melkesjokolade iløpet av ettermiddagen [emoji849][emoji23]
..du ikke får sove pga vonde liggestillinger, og ellers generell våkenhet :-/
Hahaha... datteren min på 8 stilte seg ved siden av meg, bøyde hodet sitt over magen min og sa « Det stemmer faktisk, jeg klarer heller ikke se føttene dine selv om jeg bøyer meg frem »Når du får spørsmål fra kidsa om du kan se beina dine, og du må innrømme at det er en stund siden du har sett de ja..
Haha, ja!!Man klør seg på magen og plutselig danser hele magen som bare det
Hahaha.. skrev faktisk en status på facebook for en stund tilbake om dette.. får lyst på freia gele hver eneste gang magen danser som en delikat gele [emoji14]Man klør seg på magen og plutselig danser hele magen som bare det
Haha, ja!!
Helt syktHahaha.. skrev faktisk en status på facebook for en stund tilbake om dette.. får lyst på freia gele hver eneste gang magen danser som en delikat gele [emoji14]
Og alle stryker på magen din, og så spørr etterpå om det er greit [emoji14]Du går og ubevisst stryker på magen
Og alle stryker på magen din, og så spørr etterpå om det er greit [emoji14]
Jeg var forberedt på dette, og trodde jeg kom til å hate det. Men det har nesten ikke skjedd, og nå savner jeg det nesten. Det er jo litt koselig at folk - så lenge jeg kjenner dem!! - viser at de bryr seg og er interessert på den måten!Det stemmer. Magen blir plutselig allemannseie når man er gravid