Du vet du er gravid når...

Du er blitt en racer på å multitaske. Nyse og tisse på seg samtidig er ikke noe problem, det skjer automatisk. :-[
 
..du våkner om morgenen med klump i halsen og er trist og uttafor - av ingen grunn! (Gjorde det i går, og det på første dag i vinterferien; jeg burde jo vært hoppende glad! Det gikk heldigvis over etter at jeg prata litt med mannen min om det)
 
-du våkner tidligere hver morgen. Jeg er egentlig b-menneske og liker å sove litt lenger om morgenen når jeg har fri. Men de siste ukene har jeg våknet senest kl 08 på fridager og følt meg klar til å stå opp.
 
Når du går å tenker på navn hele tiden[emoji4]
 
Når du har vært på butikken å skal sette deg i bilen kjøre hjem..så har bilen ved siden av din parkert for nærme slik at du kommer deg ikke inn:meh: måtte vente 20 min..ble et hormonelt utbrudd på den mannen gitt:p
 
Når du har vært på butikken å skal sette deg i bilen kjøre hjem..så har bilen ved siden av din parkert for nærme slik at du kommer deg ikke inn:meh: måtte vente 20 min..ble et hormonelt utbrudd på den mannen gitt:p
Åh, der sier du noe! Her er det parkeringskjelleren fra 50-tallet på sykehuset som er så grusomt trang :O Samboern måtte parkere å gå ut på min side :p
 
Når du innser at å krabbe rundt i snøen for å lage snømann med jenta di på 3 år ikke var så lurt likevel, for du aner ikke hvordan du skal komme opp igjen! Hurra for bekkenløsning..
 
Når du må sitte godt bakoverlent i kontorstolen for å få puste ordentlig etter lunsj fordi det kjennes ut som om man har spist en hest [emoji14]
 
Når du begynner å gråte fordi du knuste et glass som datteren din likte. Og når du forteller henne det så kunne hun ikke brydd seg mindre om det glasset.
 
Når du kjenner en nys bygge seg opp og samtidig kjenner du gruer deg. Hva vil skje? Tisse på deg, ligamentsmerter eller ingenting..
 
Når du må be samboeren om hjelp til å få på sko fordi det er tungt å bøye seg.
Har noen vintersko med knyting. Kjempe behagelige, men de er lagt på hylla for orker ikke knyte
 
Når du omtrent driter på deg av smerte av å måke bilen ^^
 
Back
Topp