Du vet du er gravid når...

Når gass under trykk får en ny mening...
 
Når du må sitte med beina (Da bare under foten,viss ikke blir det for kaldt) i en bøtte med kaldt vann for du er sikker på at beina skal brenne bort:meh:
 
Når du spiser isbiter til frokost. Og lunsj. Og middag og kvelds....:p og våkner på natta og bare må ha en isbit mens du tisser.
 
Når andre kler på seg og setter seg under teppet, mens du kler av deg, åpner vinduet og fortsatt klager over hvor varmt det er
 
Når andre kler på seg og setter seg under teppet, mens du kler av deg, åpner vinduet og fortsatt klager over hvor varmt det er
Signerer den :p
Slik er det her hjemme: jeg er varmeovn deluxe (er ganske varm til vanlig også) mens sambo er en ispinne :p så han pakker seg inn mens jeg lufter og går rundt uten sokker, med kort bukser og singletter hele tiden :p
 
Når man må stå opp kl 04.00 fordi babyen har bestemt seg for å ha full treningsøkt i magen,og bruker ribbeina dine som trampoline:wacky:
 
Når du reiser deg fra soffan og blir stående 2-3 mimutter før du tør gå videre pga bekkenløsning [emoji13][emoji2]
 
Du bruker hunden, som ligger rett nedfor sofaen som en liten forlenger av sofaen for å komme deg ut av den :p for the record: det er en hund av type stor, på 63,5 kg så ingen tror jeg skviser en liten hund :p
 
Back
Topp