Du vet du er gravid når...

....du har lyst på bakevarer til frokost, lunsj, middag og kveld. Og som mellommåltider.
Å, det hadde jeg ikke tenkt på, men det fikk jeg skikkelig lyst på nå. Gjærbakst....nam
 
Det er seriøst et av de verste symptomene! Halsbrann er virkelig hat!

Ja, hater det. Får det hver kveld nå[emoji30] hadde det på slutten sist og, men nå er jeg 27+6 - så ikke bare på slutten akkurat.... [emoji29]
Vet heldigvis at det er noe som forsvinner med en gang babyen er ute [emoji4] men ikke godt til bekkenet å sove sittende [emoji85][emoji33][emoji27] men hadde vært værre uten BBhugme puta-sitter her de nettene det er værst:
01faac3bf165a4a4702386e5603b07df.jpg
 
Jeg ville tryglet legen om å få nexium. Det er det eneste som hjelper meg. Men skal sies at jeg går på somac når jeg ikke er gravid. Det er som du sier, ikke bra for bekkenet å sove sittende! Du har enda en del uker igjen.
 
... bakken blir lengre og lengre unna. Og det er et herk å ta på seg sko.
 
Ja, hater det. Får det hver kveld nå[emoji30] hadde det på slutten sist og, men nå er jeg 27+6 - så ikke bare på slutten akkurat.... [emoji29]
Vet heldigvis at det er noe som forsvinner med en gang babyen er ute [emoji4] men ikke godt til bekkenet å sove sittende [emoji85][emoji33][emoji27] men hadde vært værre uten BBhugme puta-sitter her de nettene det er værst:
01faac3bf165a4a4702386e5603b07df.jpg

Enig, halsbrann er forferdelig! Jeg lever på Gaviscon og Reduflux, og tar en god dose før jeg legger meg, da går det som regel greit sånn at jeg rekker å sovne :p .. Ingenting av slike ting som hjelper deg? :-/
 
Enig, halsbrann er forferdelig! Jeg lever på Gaviscon og Reduflux, og tar en god dose før jeg legger meg, da går det som regel greit sånn at jeg rekker å sovne :p .. Ingenting av slike ting som hjelper deg? :-/

Gaviscon smaker så ekkelt at jeg brekker meg av den[emoji85] men tar galieve som hjelper litt [emoji4] ikke prøvd annet enda [emoji12]
 
Når du virkelig må bite deg hardt i lippen for ikke å begynne å grine når Norge får de 4 øverste plassene på 3 milen for damer..
 
Gaviscon smaker så ekkelt at jeg brekker meg av den[emoji85] men tar galieve som hjelper litt [emoji4] ikke prøvd annet enda [emoji12]

Prøv Reduflux, den smaker peppermynte :) Den finnes i flytende form i praktiske porsjonspakninger (har alltid et par liggende i jakker/vesker/bilen), men også i tyggetabletter tror jeg.
 
Back
Topp