Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet!!!Når du må tisse med en gang igjen etter at du har reist deg fra toalettet...
Å, det hadde jeg ikke tenkt på, men det fikk jeg skikkelig lyst på nå. Gjærbakst....nam....du har lyst på bakevarer til frokost, lunsj, middag og kveld. Og som mellommåltider.
Vært gravid i alle år jeg da ^^Sokkene og bhen er det første som forsvinner når man kommer inn døren hjemme
HahahaVært gravid i alle år jeg da ^^
....du har halsbrann og må sitte for å få sove [emoji30]
Det er seriøst et av de verste symptomene! Halsbrann er virkelig hat!
... bakken blir lengre og lengre unna. Og det er et herk å ta på seg sko.
Ja, hater det. Får det hver kveld nå[emoji30] hadde det på slutten sist og, men nå er jeg 27+6 - så ikke bare på slutten akkurat.... [emoji29]
Vet heldigvis at det er noe som forsvinner med en gang babyen er ute [emoji4] men ikke godt til bekkenet å sove sittende [emoji85][emoji33][emoji27] men hadde vært værre uten BBhugme puta-sitter her de nettene det er værst:
Enig, halsbrann er forferdelig! Jeg lever på Gaviscon og Reduflux, og tar en god dose før jeg legger meg, da går det som regel greit sånn at jeg rekker å sovne .. Ingenting av slike ting som hjelper deg? :-/
Haha, reagerte akkurat likedan! Ble så stolt og rørt [emoji2][emoji23]Når du virkelig må bite deg hardt i lippen for ikke å begynne å grine når Norge får de 4 øverste plassene på 3 milen for damer..
Gaviscon smaker så ekkelt at jeg brekker meg av den[emoji85] men tar galieve som hjelper litt [emoji4] ikke prøvd annet enda [emoji12]