Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet!!!Når du må tisse med en gang igjen etter at du har reist deg fra toalettet...![]()
Å, det hadde jeg ikke tenkt på, men det fikk jeg skikkelig lyst på nå. Gjærbakst....nam....du har lyst på bakevarer til frokost, lunsj, middag og kveld. Og som mellommåltider.
Vært gravid i alle år jeg da ^^Sokkene og bhen er det første som forsvinner når man kommer inn døren hjemme![]()
HahahaVært gravid i alle år jeg da ^^
....du har halsbrann og må sitte for å få sove [emoji30]
Det er seriøst et av de verste symptomene! Halsbrann er virkelig hat!
... bakken blir lengre og lengre unna. Og det er et herk å ta på seg sko.

Ja, hater det. Får det hver kveld nå[emoji30] hadde det på slutten sist og, men nå er jeg 27+6 - så ikke bare på slutten akkurat.... [emoji29]
Vet heldigvis at det er noe som forsvinner med en gang babyen er ute [emoji4] men ikke godt til bekkenet å sove sittende [emoji85][emoji33][emoji27] men hadde vært værre uten BBhugme puta-sitter her de nettene det er værst:
![]()
Enig, halsbrann er forferdelig! Jeg lever på Gaviscon og Reduflux, og tar en god dose før jeg legger meg, da går det som regel greit sånn at jeg rekker å sovne.. Ingenting av slike ting som hjelper deg? :-/
Haha, reagerte akkurat likedan! Ble så stolt og rørt [emoji2][emoji23]Når du virkelig må bite deg hardt i lippen for ikke å begynne å grine når Norge får de 4 øverste plassene på 3 milen for damer..
Gaviscon smaker så ekkelt at jeg brekker meg av den[emoji85] men tar galieve som hjelper litt [emoji4] ikke prøvd annet enda [emoji12]