Du vet du er gravid når..

Jeg er også ekstremt glad i sjokolade, men har nesten ikke spist det siden jeg ble gravid ;) Greit det da igrunnen!
Samme her og. Til vanlig kan jeg ha lyst på sjokolade hele uken og når lørdag endelig kommer kaster jeg det i meg:p men nå får jeg ikke ned en bit.

Forrige svangerskap spiste jeg sjokolade hver dag:p gikk opp 20 kg haha!
 
Sjokolade er det beste jeg vet! Bare ikke akkurat nå for tiden.. Men det er jo egentlig like greit :p
 
Spiste en bit melkesjokolade jeg fant i kjøleskapet, det smakte IKKE godt! :p Litt skuffende, men kanskje like greit ;)
 
Når du gruer deg til å kjøre inn veien mot huset, fordi veien er så dumpete.. Og hver dump gjør så vondt i brystene at du vet ikke om du skal kaste opp eller rive av deg håret...
 
Når du må stå å se på alle de andre ta karuseller på sommerland i Danmark :p jeg elsker karuseller fart og spenning! Bu hu!
 
- Når stakkars samboeren din ligger tissetrengt i senga i 1 time å venter på at du skal våkne, fordi du forrige helg blei steik forbanna og strigrein i en time fordi han stod opp uten å sei god morgen, selv om du sov... :p
 
Når du sender mannen på butikken fordi du vil ha taco i kveld, men du egentlig er usikker på om det kommer til å smake.. håper kvalmen gir seg snart.
 
Når du har hatt lyst på pizza hele dagen, å når du endelig kan bestille å den kommer på døra, så blir du så kvalm av lukta at du knapt får ned et halvt stykke.... :/
 
- Når stakkars samboeren din ligger tissetrengt i senga i 1 time å venter på at du skal våkne, fordi du forrige helg blei steik forbanna og strigrein i en time fordi han stod opp uten å sei god morgen, selv om du sov... :p
Er der sant? Måtte lese denne for sambo! Akkurat det samme skjedde her forleden :p hahahaha!
 
Når du har hatt lyst på pizza hele dagen, å når du endelig kan bestille å den kommer på døra, så blir du så kvalm av lukta at du knapt får ned et halvt stykke.... :/

Åh. Dette skjedde med meg et par ganger forrige svangerskap. Heldigvis er pizzaen fortsatt en sikker vinner i dette svangerskapet:)
 
Er der sant? Måtte lese denne for sambo! Akkurat det samme skjedde her forleden :p hahahaha!

Ja og nei. :) Det var forrige svangerskap for 2 år sida, men historien er sann. ;-)
 
Når du føler deg studd uten og ha spist, og har ekstremt lyst på jordbær og kakao med krem men føler ikke det er plass! Dilemma!
 
Back
Topp