Du vet du er gravid når..

Når du står opp for å spy kl 00:30, og kl 00:45 får samboeren til å gå å steke grillpølser for det MÅ du bare ha! :p
 
Når kan man se det da? Jeg skal også på første kontroll i uke 12, med UL. Fastlegen har på kontoret :) Synd man ikke kan se noe da!
Jeg skal på ul 12+1, på spesialistsenteret for kvinner på Jessheim. Fått tips av andre gravide at han som er gyn der er fantastisk flink til å se kjønn tidlig, så er super spent! :) Har Googlet han også, og det kommer opp masse fornøyde gravide damer, som sier han har truffet på kjønn veldig tidlig :)
 
Last edited:
Når du drar på butikken for å handle mat, men ikke klarer å vente så du kjøper lapskaus i varmdisken og spiser i bilen før du kjører hjem!
 
Når kan man se det da? Jeg skal også på første kontroll i uke 12, med UL. Fastlegen har på kontoret :) Synd man ikke kan se noe da!
Man skal vel kunne se det, men kjønnet på gutt og jente er så likt så tidlig så vanskelig å være helt sikker. 3D ul er sikkert bedre, men her har de bare et ganmelt apparat :p uke 14-16 tror jeg det er ganske utviklet.
 
Når du er så kvalm at det eneste du har lyst på er sjokolade (!?!) og ender opp med å bli enda mer kvalm etter du har spist noen biter!
 
Startet dagen med et stort glass vann og en kiwi. Så skjedde mirakelet en liten stund etter. Ikke var det hardt ei gang! Håper jeg er like heldig i morra ;)
Dette må prøves!
 
....du dusjer og blir så svimmel så du tar et håndkle på deg og legger deg i sengen, for så å våkne 3 timer senere :p
 
Når du skal male rommets minste rom og alt må gjøres i puljer... Pusse-pause-sparkle-pause-pusse-pause-maskeringsteip-pause-plast på gulv-pause-male 1 vegg-pause... Må vel begynne på igjen siden jeg har hatt en hel dag pause nå....
 
Når du har vært i bursdagsselskap i tre timer og må sove før du får kaffebesøk om et par timer!! Zzzzzz
 
Når du ser på ett program der soldater kommer hjem til familiene sine, og du begynner å gråte før det har begynt :happy:
 
når jeg ikke kan ligge på magen lenger, for puppene sprenger!!
 
når du gjør en scene i bilen, skriker ut: "ÆSJ" etterfulgt av: "lukter det ikke sykt vondt her?" før du forstår at svoger har lettet på lokket til snusboksen :p Noe pinlig!
 
Back
Topp