Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når du går på butikken og handler inn alt du vil ha, men når du kommer hjem frister ingenting av det... Og da begynner du å gråte fordi du ikke kjøpte det du har lyst på...
Når du sniker på desember-forumet for å se på ul bilder![]()
Ikke?? Hvorfor ikke det? Spiste en pose igårNår du blir påvirka av artikler om gravide som ikke bør spise mikropopcorn , og har veldig lyst på den mikropopen som svogeren tok med på besøk.. Han vet dog ikke at jeg er gravid, så jeg kan jo ikke bruke det argumentet heller
Leste det på en eller annen nettavis.. Husker ikke grunnen! Google det!Ikke?? Hvorfor ikke det? Spiste en pose igår![]()
Blææ, men står at vi kan spise di vi popper i kasserolle, får begynne å poppe det der daLeste det på en eller annen nettavis.. Husker ikke grunnen! Google det!
Eller kjøpe ferdig poppaBlææ, men står at vi kan spise di vi popper i kasserolle, får begynne å poppe det der da![]()
Di har jeg ikke prøvdEller kjøpe ferdig poppaer ikke så verst de heller
![]()
Fnis... Blir nok noen turer inn til de som er lenger enn oss bare for å seMå rett inn å se ;-)
Fnis... Blir nok noen turer inn til de som er lenger enn oss bare for å se![]()
Da er vi to! Jeg er så utålmodigSmilte bredt av innleggene fra OUL. Gleder meg veldig til å få vite litt mer om hvem som er inni der <3
Da er vi to! Jeg er så utålmodigSambo vil ikke ha ekstra ul etter den vi skal på i uke 12, men jeg er truanes til å bestille en privat en å dra helt alene
![]()
Jepp! Ser nok ikke kjønnet i uke 12 og hadde nok ikke stolt på det hellerMellom uke 12 og OUL mener du da? Skjønner deg godt. Skikkelig utålmodig selvAltfor lenge å vente 7-9 uker!
Jepp! Ser nok ikke kjønnet i uke 12 og hadde nok ikke stolt på det heller![]()