Du vet du er gravid når..

Når du er ekstremt fyllesjuk, men ikke har drukket alkohol...
 
Når du ikke har gått opp 1 gram på 7 uker, og blir bekymret..
 
Når mannen kommer hjem fra fest, ligger seg i sengen, og jeg spør om han har spist sitron og drukket cola og brennevin. Og svare er: "ja, drakk en drink kalla sure føtter, alle de ingrediensene er i den.."
Luktesansen er på topp:p
 
Når du sniker på desember-forumet for å se på ul bilder :p
 
Når du blir påvirka av artikler om gravide som ikke bør spise mikropopcorn , og har veldig lyst på den mikropopen som svogeren tok med på besøk.. Han vet dog ikke at jeg er gravid, så jeg kan jo ikke bruke det argumentet heller
Ikke?? Hvorfor ikke det? Spiste en pose igår :eek::eek:
 
Leste det på en eller annen nettavis.. Husker ikke grunnen! Google det!
Blææ, men står at vi kan spise di vi popper i kasserolle, får begynne å poppe det der da:rolleyes:
 
Eller kjøpe ferdig poppa ;) er ikke så verst de heller ;)
Di har jeg ikke prøvd :confused: kanskje prøve de da:p spiser egentlig ikke så mye popcorn men igår fikk jeg så lyst på:eek: måtte bare ha
 
Når du begynner å gråte hver gang du har sex pga det blir tydeligvis så mye følelser. Gråter og flirer om hverandre... :p
 
Smilte bredt av innleggene fra OUL. Gleder meg veldig til å få vite litt mer om hvem som er inni der <3
Da er vi to! Jeg er så utålmodig :D Sambo vil ikke ha ekstra ul etter den vi skal på i uke 12, men jeg er truanes til å bestille en privat en å dra helt alene :p
 
Da er vi to! Jeg er så utålmodig :D Sambo vil ikke ha ekstra ul etter den vi skal på i uke 12, men jeg er truanes til å bestille en privat en å dra helt alene :p

Mellom uke 12 og OUL mener du da? Skjønner deg godt. Skikkelig utålmodig selv ;) Altfor lenge å vente 7-9 uker!
 
Mellom uke 12 og OUL mener du da? Skjønner deg godt. Skikkelig utålmodig selv ;) Altfor lenge å vente 7-9 uker!
Jepp! Ser nok ikke kjønnet i uke 12 og hadde nok ikke stolt på det heller :p
 
Back
Topp