Du vet du er gravid når..

Når du vil, og kan, sovne hele tiden!
 
Når du lager brownies fordi du har lyst på noe søtt, men glemmer å ha sukker i røren....skuff!
 
Når du blir påvirka av artikler om gravide som ikke bør spise mikropopcorn , og har veldig lyst på den mikropopen som svogeren tok med på besøk.. Han vet dog ikke at jeg er gravid, så jeg kan jo ikke bruke det argumentet heller
 
Du avslutta en ti dager lang penicillin kur på søndag pga Uvi, og kjenner at den allerede er på vei tilbake... sukk :(

Forstår det suger. Hadde jeg også, begynte kur, ble verre og verre fikk feber osv. Viste seg jeg hadde nyrebekkenbetennelse. Fikk ny kur. Hjalp ikke. Ny kur. Ble verre. Inn å fikk intravenøs behandling på syghuse i 4 dager, pluss tabelett kur i 7 daga når jeg kom hjem... Skal ha ny kontroll mandag. Visst du ikke blir bedre så be om få intravenøs behandling. Det hjelper så mye fortere. Eller få sendt en prøve til dyrkning. Er ikke sikkert det er den type bakterier vettu så kan hende du trenger en annen type antibiotika.
 
...når du klikker på mannen for at han ikke lagde riktig middag. Og du hadde bare tenkt på hva du ville ha men ikke sagt det
 
...når du får tårer i øynene og blir oppriktig lei deg fordi det er tomt for appelsin i kjøleskapet. Det ligger 8 kg appelsiner på benken, men de er ikke kalde og livet kjennes så urettferdig! :p
 
Når man ikke klarer å fullføre setninger lengre, fordi man er så fjern i hodet at alt til tider bare stopper opp.. jeg skjønner at jeg har stoppet opp igjen.. når jeg ser det spørrende/oppgitte ansiktet til samboeren.. :D

Trøtt!!

Hodepine.

I tillegg føler jeg meg konstant oppblåst, mett og sulten på en gang hele tiden.

6+5 i dag :)
 
Når du har spist middag, men må kjøre til butikken kl. 21 på en søndag for å kjøpe lapskaus! Måtte bare ha :p
 
Når du er så trøtt at du vurderer å gå på toalettet på jobben bare for å lukke øynene en liten stund :p
 
Når det føles som man har gått opp en fjell topp etter 14 trappetrinn. [emoji14]

Samme følelsen har jeg i dag.

Jeg må gå ned en trapp for å komme til toalettet på jobb, så jeg må gå opp og ned den trappen mange gnager i løpet av en dag :p
 
Samme følelsen har jeg i dag.

Jeg må gå ned en trapp for å komme til toalettet på jobb, så jeg må gå opp og ned den trappen mange gnager i løpet av en dag :p
Ja, det er helt forferdelig. Tenker på at jeg kunne løpe opp den trappen uten å merke det tidligere[emoji1]
 
Når bearnes saus smakte metall :D
 
Back
Topp