Du vet du er gravid når..

Fantaserer om isen i fryseren hele dagen, og når ungene er i seng og jeg endelig kan trykke det i gapet så har jeg i hvertfall IKKE lyst på is!
 
Jeg kjører strikketrikset på en del av buksene på jobben enda :p Er kleskode på jobb så ikke bare bare å handle sånne klær i tid og utide (dyrt). Men en strikk gjennom knappen og inn i knappehullet og tilbake funker ganske godt - så lenge jeg har på bluser/skjorter som går nedenfor buksesmekken da :p Haha uff...
 
Jeg kjører strikketrikset på en del av buksene på jobben enda :p Er kleskode på jobb så ikke bare bare å handle sånne klær i tid og utide (dyrt). Men en strikk gjennom knappen og inn i knappehullet og tilbake funker ganske godt - så lenge jeg har på bluser/skjorter som går nedenfor buksesmekken da :p Haha uff...
Ahh! Smart!! Det må prøves! :) :)
 
Når du sovner på sofaen kl.22.00 på en lørdagskveld, står opp med datter kl.9.00 på søndag, og sovner på sofaen fra kl.10 til kl.11.30. Drar på camping, kommer hjem og sovner igjen kl.18.00. Våknet nettopp. Jeg er så utrolig trøtt! (8+4)
 
Når du sovner på sofaen kl.22.00 på en lørdagskveld, står opp med datter kl.9.00 på søndag, og sovner på sofaen fra kl.10 til kl.11.30. Drar på camping, kommer hjem og sovner igjen kl.18.00. Våknet nettopp. Jeg er så utrolig trøtt! (8+4)
Vi er nesten like langt og jeg er så sykt trøtt selv. Håper det går over snart!
 
Når du gleder deg som en unge til mannen kommer hjem med yndlingspizzaen, for så å begynne å gråte fordi den plutselig smaker rart :p
 
Når du gleder deg som en unge til mannen kommer hjem med yndlingspizzaen, for så å begynne å gråte fordi den plutselig smaker rart :p

Haha! Everyday life her :p Superskuff når jeg endelig fikk kinamat og jeg bare ble kvalm av hele greia! Det er jo fantastisk at det går ann å endre seg så mye, smaksmessig ;)
 
Haha! Everyday life her :p Superskuff når jeg endelig fikk kinamat og jeg bare ble kvalm av hele greia! Det er jo fantastisk at det går ann å endre seg så mye, smaksmessig ;)
Haha ja! Alt med å være gravid er så rart og fascinerende synes jeg :) På godt og vondt! :p
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Når du ser en episode av How I Met Your Mother og får tårer i øya av Barney på sjekkern ;-)
 
Når du står i 1 time for å lage middag, men ender opp med å spise brødskive selv...
 
Når du har brukt lang tid p middag og tenker at du har såååå lyst på det men ender opp med å Brekke deg når du spiser det. Nedtur
 
Du må stå opp midt på natta å spise nektariner og ta på deg seabandene fordi du har ligget kvalm i flere timer
 
Når du må be om mer ingefær når du er ute og spise sushi...
 
Back
Topp