mammapålandet
Flørter med forumet
Når du drar ut på besøk på lørdagskvelden for å ikke ende opp med å ta litt av mannen din Ikke hormonell om dagen nei!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt tips, men bor på hotellet. Jeg har ikke evne til å lyve. Blei avslørt av de rundt da jeg ikke skulle drikke, ikke kunne spise carpaccio og måtte ha gjennomstekt biff....Finn på en unnskyldning om at du skal kjøre e.l.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jaja. Skjedde samme med meg. Mormor og bestefar skjønte det før de fikk vite at de skulle bli oldeforeldre da jeg ikke skulle ha noe alkohol.Godt tips, men bor på hotellet. Jeg har ikke evne til å lyve. Blei avslørt av de rundt da jeg ikke skulle drikke, ikke kunne spise carpaccio og måtte ha gjennomstekt biff....
Sent from my iPad using BV Forum
haha den var god.Når du blir fornærmet på samboeren når han spør om dere skal gå en tur, fordi du er overbevist om at han synes du begynner å bli tjukk.
Nei huff, stakkars deg. Var ikke så langt fra selv i dag.Når du må kjøre inn på nærmeste busstopp for å spy....