Du vet du er gravid når...

... Når du hylgråter ukontrollerende fordi printeren ikke virker


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Når du plutselig begynner å gråte fordi du husker hvordan det føltest å se den første positive testen <3
 
.. Når du drømmer om at du dreper hele familien din men må ta ammepauser innimellom


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Her trilla tårene når jeg satt å se på en " reklamefilm" som går på facebook nå :p
de som er invitert i egen begravelse?
Den så jeg is tad og tuuuuta med en gang :p
 
..når det klør i fingra etter å shoppe babyutstyr og du har planlagt nesten hele garderoben til lille's første leveår! o_O
 
hahaha unnskyld men den var god! ler høyt!
Det skjedde her om dagen :p helt tåpelig men ødela visst hele dagen min, mannen min trodde jeg tulla med han først :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Jeg føler meg helt syk :p men drømmer om det omtrent hver natt!


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Huff. :/

Vel sist svangerskap drømte jeg at eksen fra mange år tilbake krøp opp i senga og humpa på meg mens jeg sov så jeg gikk i flere måneder å lurte på om det var rett mann som var barnefar o_O
Det hadde seg nemlig slik at jeg bodde hos eksen i 3 uker den perioden jeg ble gravid.
Måtte flytte i all hast pga jobb og fant ikke leilighet fort nok.
Fysj det var ekkelt!
 
Huff. :/

Vel sist svangerskap drømte jeg at eksen fra mange år tilbake krøp opp i senga og humpa på meg mens jeg sov så jeg gikk i flere måneder å lurte på om det var rett mann som var barnefar o_O
Det hadde seg nemlig slik at jeg bodde hos eksen i 3 uker den perioden jeg ble gravid.
Måtte flytte i all hast pga jobb og fant ikke leilighet fort nok.
Fysj det var ekkelt!
Huff, så forferdelig grusomt!! Hater sånne ekle drømmer. Tanta mi drømte hver natt i flere når hun gikk gravid med første at mannen hennes drepte hun. Mye rart man drømmer med spire i magen :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Det skjedde her om dagen :p helt tåpelig men ødela visst hele dagen min, mannen min trodde jeg tulla med han først :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Huff er ikke greit! :p Hormoner må være det værste og morsomste som finnes! :p


Jeg er så heldig at jeg har en mann som behandler meg som en prinesse og alltid gjør sitt beste for å tilfredstille mine minste ønsker og han er forberedt på å måtte kjøre å kjøpe is midt på natten omså :p
Han er så søt <3
Men enn så lenge synes han bare jeg er ekstra hissig stakkars og får helt vondt av meg når jeg får slike tårer i øynene øyeblikk. Han ser ut til å ha det verre enn meg da stakkar :p

Jeg kan sitte å le gjennom den tårestrømmen fordi noe var trist eller fint og han ser ut som om han ikke vet hva han skal gjøre. haha og da ler jeg enda mer :p
 
de som er invitert i egen begravelse?
Den så jeg is tad og tuuuuta med en gang :p
Nei det var en kineser eller japaneser (ser ikke forskjell :p ) som gikk å hjalp forskjellige folk. Var de samme rutinene hver dag. Så en dag var noe som det ikke pleide å være. Han pleide å gi penger til en mor og datter som de skulle bruke på utdanning. Den ene dagen var ikke datteren der. Man frykter jo det verste. Så hører man bare en jente som roper på mammaen sin. Da de snudde seg sto den lille jenta i full skoleuniform. Da trillet tårene.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Nei det var en kineser eller japaneser (ser ikke forskjell :p ) som gikk å hjalp forskjellige folk. Var de samme rutinene hver dag. Så en dag var noe som det ikke pleide å være. Han pleide å gi penger til en mor og datter som de skulle bruke på utdanning. Den ene dagen var ikke datteren der. Man frykter jo det verste. Så hører man bare en jente som roper på mammaen sin. Da de snudde seg sto den lille jenta i full skoleuniform. Da trillet tårene.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
aaaw <3
 
Huff er ikke greit! :p Hormoner må være det værste og morsomste som finnes! :p


Jeg er så heldig at jeg har en mann som behandler meg som en prinesse og alltid gjør sitt beste for å tilfredstille mine minste ønsker og han er forberedt på å måtte kjøre å kjøpe is midt på natten omså :p
Han er så søt <3
Men enn så lenge synes han bare jeg er ekstra hissig stakkars og får helt vondt av meg når jeg får slike tårer i øynene øyeblikk. Han ser ut til å ha det verre enn meg da stakkar :p

Jeg kan sitte å le gjennom den tårestrømmen fordi noe var trist eller fint og han ser ut som om han ikke vet hva han skal gjøre. haha og da ler jeg enda mer :p
Det har jeg og :) Han er virkelig verdens beste! Når jeg sitter å gråter hjemme for ingenting holder han rundt meg og gir meg et kyss og sier alt går bra uabsett hva som skjer, for vi har hverandre <3 Smelt! Helt siden positiv test har han insistert på å ta oppvask, klesvask, vasking og alt. Men jeg lar han ikke ta alt, stakkars :p Har aldri møtt en mann som han <3 Det med kopimaskinen skjedde hos mamma, ingen der vet noe så da visste ingen av oss hva vi skulle gjøre :p Han er veldig følsom, liker ikke hvis jeg har det vondt.. Så heldige vi er, mange jenter der ute som ikke er like heldige!


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
..når det klør i fingra etter å shoppe babyutstyr og du har planlagt nesten hele garderoben til lille's første leveår! o_O
Haha, jeg og er der! :p
 
Huff er ikke greit! :p Hormoner må være det værste og morsomste som finnes! :p


Jeg er så heldig at jeg har en mann som behandler meg som en prinesse og alltid gjør sitt beste for å tilfredstille mine minste ønsker og han er forberedt på å måtte kjøre å kjøpe is midt på natten omså :p
Han er så søt <3
Men enn så lenge synes han bare jeg er ekstra hissig stakkars og får helt vondt av meg når jeg får slike tårer i øynene øyeblikk. Han ser ut til å ha det verre enn meg da stakkar :p

Jeg kan sitte å le gjennom den tårestrømmen fordi noe var trist eller fint og han ser ut som om han ikke vet hva han skal gjøre. haha og da ler jeg enda mer :p
Naaw, for en mann! :) Jeg og føler meg som verdens heldigeste og får såååå dårlig samvittighet når jeg lar humørsvingningene gå ut over han.. Han bare tar imot uten å si noe han, og når jeg er ferdig så bare trekker han meg inntil seg og gir meg verdens beste klem og sier han elsker meg <3

Og du vet du er gravid når du begynner å gråte av det du selv skriver... :oops:
 
Naaw, for en mann! :) Jeg og føler meg som verdens heldigeste og får såååå dårlig samvittighet når jeg lar humørsvingningene gå ut over han.. Han bare tar imot uten å si noe han, og når jeg er ferdig så bare trekker han meg inntil seg og gir meg verdens beste klem og sier han elsker meg <3

Og du vet du er gravid når du begynner å gråte av det du selv skriver... :oops:
Jaaa jeg vet helt nøyaktig hva du mener.
Godt å ha sånne menn <3

Sist var jeg alene hele veien. Men det var faktisk greit det og. Jeg var i god form og elsket jobben min og hadde det bare fint :)
Helt til det ble kveld og jeg ble frustrert fordi jeg ikke kunne forstå at BF ikke ville ha noe med ungen å gjøre...
Men det endra seg da han fikk kjenne henne sparke for første gang. :p åh minner :)
 
Back
Topp