Du vet du er gravid når...

Jaaa jeg vet helt nøyaktig hva du mener.
Godt å ha sånne menn <3

Sist var jeg alene hele veien. Men det var faktisk greit det og. Jeg var i god form og elsket jobben min og hadde det bare fint :)
Helt til det ble kveld og jeg ble frustrert fordi jeg ikke kunne forstå at BF ikke ville ha noe med ungen å gjøre...
Men det endra seg da han fikk kjenne henne sparke for første gang. :p åh minner :)
Du hadde sikkert et godt nettverk rundt deg sist? Det tenker hvertfall jeg hadde vært avgjørende om jeg hadde vært alene :) Åh, ser for meg at de første sparkene er helt magiske <3
 
Begynner å gråte av alt dere skriver jeg :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Du hadde sikkert et godt nettverk rundt deg sist? Det tenker hvertfall jeg hadde vært avgjørende om jeg hadde vært alene :) Åh, ser for meg at de første sparkene er helt magiske <3

Ingen jeg kunne dele graviditeten med. Det var kun kolleger. Bodde over 100 mil fra alt av tidligere omgangskrets og familie.
Det ble mye forum da og for å si det sånn :p Ble kjent med flere av jentene fra forrige terminforum da.
Så flyttet jeg hjem til Nord-Norge da Lille var 4 mnd :) Da hadde jeg mer familie rundt meg, men ingen avlastning av noe slag. Eller jo en venninne etterhvert. Men stort sett var jeg alene :) Det er slett ikke så vanskelig som mange tror. Jeg vil faktisk påstå det er lettere det enn mange av de man hører om hvor mannen er en latsekk etc. Jeg hadde kun meg og mitt eget rot å passe på :)
 
Ingen jeg kunne dele graviditeten med. Det var kun kolleger. Bodde over 100 mil fra alt av tidligere omgangskrets og familie.
Det ble mye forum da og for å si det sånn :p Ble kjent med flere av jentene fra forrige terminforum da.
Så flyttet jeg hjem til Nord-Norge da Lille var 4 mnd :) Da hadde jeg mer familie rundt meg, men ingen avlastning av noe slag. Eller jo en venninne etterhvert. Men stort sett var jeg alene :) Det er slett ikke så vanskelig som mange tror. Jeg vil faktisk påstå det er lettere det enn mange av de man hører om hvor mannen er en latsekk etc. Jeg hadde kun meg og mitt eget rot å passe på :)
Wow, tøft gjort å bo så langt fra alle man kjenner! Du virker jo som en veldig oppegående og sterk person så jeg tviler ikke på at du greide det like bra som de som er to om det hele veien :) Er som du sier ikke alltid greit å være to heller..
 
Wow, tøft gjort å bo så langt fra alle man kjenner! Du virker jo som en veldig oppegående og sterk person så jeg tviler ikke på at du greide det like bra som de som er to om det hele veien :) Er som du sier ikke alltid greit å være to heller..
Vel jeg er en en ganske bestemt (ikke fullt så ung) dame og jeg vet hva jeg vil og jeg får som regel viljen min om ikke noen er smartere enn meg å viser meg at deres vei er bedre :p
Men stort sett er jeg ganske snill altså ;) hahaha

Takk for et hyggelig kompliment :)
 
Vel jeg er en en ganske bestemt (ikke fullt så ung) dame og jeg vet hva jeg vil og jeg får som regel viljen min om ikke noen er smartere enn meg å viser meg at deres vei er bedre :p
Men stort sett er jeg ganske snill altså ;) hahaha

Takk for et hyggelig kompliment :)
God egenskap å være bestemt :) Haha, stort sett snill hørest bra ut :D
 
Du vet du er gravid når du blir bekymret når du ikke har vært kvalm på 24 timer :p
 
Når du er på jobb og det svir i øynene pg du holder på å sovne stående.. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Når du tenker at det hadde vel gått ann å kjøre i ræva på bilen foran deg å sku den av veien!! Logisk! For jeg blir såååå sinna når jeg må kjøre sååå seint!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når klokka nærmer seg 23.00 og du så vidt greier og ha øynene åpne


Sitter på mobilen
 
Man klarer ikke slappe helt av for man ikke føler man har nok symptomer :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når tannkremen smaker som maling lukter :p Fysj!
 
Når alt lukter spy......
 
Når du må finne på unnskyldninger til hvorfor du spiser lite og ikke lenger drikker kaffe :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Når brus smaker æsj og vann er deilig!! Når puppene er så ømme at man sier au når man tar av eller på bh.


Desember 2014

Bruker App
 
Når du tar kveld samtidig med 6 åringen klokka 20.
Sovna på sofaen og karret meg til sengs en time senere.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Når du sammenligner det å bæsje med en fødsel.... Hard mage :(
 
Back
Topp